Hei alle sammen.
Jeg eier en villmarksgård i Västra Götaland i Sverige. Den ligger syd for Karlstad mellom Vänern og Vättern. Gården består av hovedhus, låve, garasje og hønsehus.
På gården bor det 21 frittgående høns. De trenger noen som kan passe dem inntil familien min flytter dit i mai/juni 2009. Derfor sender jeg denne mailen for å finne noen som kan tenke seg å bo GRATIS på gården f.o.m. november 08 t.o.m mai/juni 09, mot å passe hønsene.
Stedet ligger svært idyllisk og vakkert til i skogen i nærheten av lite trafikert grusvei. Ingen umiddelbare naboer. Fiske-og båtrett i Velen, bademuligheter 2 km. Godt område for kano med Götakanal i nærheten. Unikt dyre-og fugleliv, rådyr, rev, gaupe og villsvinsspor. 18 hulls golfbane ca. 13 km unna.
Hovedhuset har 5 rom. Det er installert jordvarmepumpeanlegg som produserer gulvvarme, varmtvann og varme til radiatorer. Dette betyr at strømutgiftene er meget lave. Det finnes vaskemaskin, oppvaskemaskin, badekar og støvsuger på stedet. Vi har seks madrasser med dyne, pute og sengetøy. Alt du trenger å ta med er tannbørsten. Det er også et epletre på kjøkkenet og ellers mange særegne detaljer i tre i interiøret.
Er du alene, har familie eller er noen venner sammen, og kan tenke deg et pusterom fra hverdagen med tid til å være i naturen og sammen med dyr, så er dette en unik sjanse. Stedet passer også veldig godt til kunstnere (kanskje spesielt forfattere) som trenger å trekke seg tilbake for stillhet og arbeidsro.
For å bo i Myrhult (som området heter) trenger du egen bil. Det er bilvei helt fram som blir måkt om vinteren.
Er dette noe for deg så kontakt meg på telefon 93 48 72 33 eller mail: ninawinge@gmail.com
Vennlig hilsen
Nina Winge