Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
W3C [Linkcheck]
Hei.
Ser at enkelte har flere stjerner, m.a.o. fersking ingen stjerner, viderekommende to stjerner osv. Hvordan får man disse??

Synoo [Bot]
man får tittel og stjerner etter antall innlegg. Man begynner som fersking og etter en del innlegg rykker man opp på et nytt nivå med ny tittel og flere stjerner
Anonymous
En ganska onödig funktion egentligen :whatthef: som ofta leder till att folk "jagar stjärnor" med meningslösa inlägg som "Ja." och "Nej, men kanske.." och så vidare. Eller finns det ngn vettig tanke bakom detta?
Mvh,
Thomas, som netopp fått blå stjärnor..?
W3C [Linkcheck]
Okay. Takk for opplysningen. Jeg trodde det hadde noe med om man var sjaman å gjøre, dvs. gått i lære og event. praktiserte.... Hvis det hadde vært tilfelle måtte jeg anskaffet meg noen stjerner

. Men som det er så akter jeg ikke å jakte på de, det er jo helt sprøtt.
Takk.
Anonymous
Hahaha
Litt sånne greier som fra søndagsskolen? Om å få flest stjerner?

Jeg vil ha en sol!
(De blå stjernene betyr vel kanskje moderator?)
Se der, nå har jeg skrevet et innlegg,så kanskje jeg får stjerne snart..
psbot [Picsearch]
æ vil ha en engel......kor mange og lange innlegg må æ skrive da?

Ahrefs [Bot]
det er nokså teit hele det stjerneopplegget, men forumet er programmert slik at alle blir ordnet og klassifisert etter antall innlegg og stjerner var det eneste symbolet som fantes. For ordens skyld: 1 stjerne for de fårste 50 innleggene, to til man har skrevet 100, 3 til 250 osv. Skriver du 1000 får du sju stjerner!
Skal se om jeg kan finne en sol og en engel til dere også....
lasse
Francis [Bot]
Mvh,
Det er vel for du har blitt moderator her på forumet! Grattis og lykke til som moderator Thomas!

Stå på!
psbot [Picsearch]
så snill du e Lasse.... engelen min må helst fly frem og tilbake over skjermen, og så må den være blid og frodig

Gigabot [Bot]
Thomas:
Lasse:
Skal se om jeg kan finne en sol og en engel til dere også....
Er egentlig søte dere to..