Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
AdsBot [Google]
Hipp hurra for vakre, kreative, herlige Nny (utlogget/innlogget etc..) som har bursdag i dag!
Suss, nuss, pluss, pluss +++  :wub:

Me gustas tu!
http://www.youtube.com/watch?v=mzgjiPBCsss
GjenopprettetMedlem
gratuleter!! :wub:
SEO Crawler
Gratulerer til deg!

:wub: :wub: :wub:
GjenopprettetMedlem
Gratulerer så mye med dagen Nny!  :eusa_dance:

Håper du får en riktig fin bursdag  :wub:
GjenopprettetMedlem
Gratulerer med dagen! :eusa_clap: :eusa_dance: :wub:
GjenopprettetMedlem
Gratulere bbbbbbbbbBBbbbbratulere!
GjenopprettetMedlem
Gratulerer med overstått dag  :wub:
GjenopprettetMedlem
Tusen takk for gratulasjoner til alle sammen!  :wub: Veldig hyggelig å se at  jeg fremdeles er husket her inne. 

På bursdagen min i går var jeg verdens lykkeligste menneske. I dag
var jeg fortsatt like lykkelig. Og det skulle ikke forundre meg om jeg er stadig like lykkelig
i morgen også. Og denne overfloden av lykke skyldes at jeg er omgitt av fantastiske mennesker.
Av dem er den overdådig vakre, sprudlende, gærne Liljee i særklasse. Takk til Sjamansonen for at vi to ble kjent!

Takk for badet i Oslofjorden i dag forresten, Liljee (i dag skriver vi 2. november, bare så det er nevnt sånn i forbifarten).
GjenopprettetMedlem
Kjære Utlogga;Gratulerer med vel overstått i går!. :wub: :wub: :wub:
Eg svinger litt forsinka tryllestaven og ynskjer alt godt også i dette året av dette livet ditt.
I`ll be around.We snakes! :eusa_dance:
AdsBot [Google]
"Utlogget":

Takk for badet i Oslofjorden i dag forresten, Liljee (i dag skriver vi 2. november, bare så det er nevnt sånn i forbifarten).

:P

nei, det ble too much med bilde ja  >:(
GjenopprettetMedlem
nei, det ble too much med bilde ja  >:(

Too much? :shock: Que?!? Av oss? Det har jeg - og helt sikkert alle andre - vanskelig for å se for meg.

Final Tribe jeg gleder meg veldig til å "snakes" med deg igjen -gromtausa ifrå vestlandet. Kva med ein stutt dyppert i Oslofjorden neste helg 14/15 nov. då?
GjenopprettetMedlem
"Utlogget":

Kva med ein stutt dyppert i Oslofjorden neste helg 14/15 nov. då?

Dryppert trodde jeg det sto. Dyppert står jo ikke i ordbøkene. Men noe må jo stå først.

Gratulerer Post Festum & Luxum! Var det ikke i fjor på denne tida du hadde fødselsdag forrige gang?
GjenopprettetMedlem
"Passopp":

"Utlogget":

Kva med ein stutt dyppert i Oslofjorden neste helg 14/15 nov. då?

Dryppert trodde jeg det sto. Dyppert står jo ikke i ordbøkene. Men noe må jo stå først.

Ikke alle ord skrives Passopp...Noen ord bare sies. Andre bare hviskes.-
Kjærlig inn i din kjærestes ører. Enkelte ord er kun konstruert for å ROPES.
For eksempel slik: VIL DU BLI MED Å TA EN DYPPERT?
Og når dette ropet gjaller mellom Sunnmørsfjellene så istappene slår sprekker og faller ned,
ja da er det ingen - absolutt ingen - som får assosiasjoner til dryppert. Heller ikke du.
Nei da tar man bare fram badetøyet eller mammalukkene - som det også kan hete på munnuhellet -
og rusler ned til havet, kakker nynnenede løs litt is, og tar seg en liten dyppert. Og det hele skjer helt
uten at det noensinne
ble skrevet ned, og langt mindre nevnt i noens ordbok.

Og mellom oss skrevet; jeg ble tvunget til å slå opp ordet "dryppert" i ordboka. :w00t: Og jeg må
få lov til å påpeke at jeg ikke ble så gammel på lørdag at jeg skulle ha sjans til å kunne gjenkjenne det utrykket.

Ellers takk for post festivas og annet. :wub: Dette hadde vært gøy å sammenligne ordbøker en av  dagene før jul :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hi there Innlogget,

Nice Utube link you have put in on your profile.

Peace and love to you.
GjenopprettetMedlem
"Innlogget":

Final Tribe jeg gleder meg veldig til å "snakes" med deg igjen - gromtausa ifrå vestlandet. Kva med ein stutt dyppert i Oslofjorden neste helg 14/15 nov. då?

"Final Tribe":

Tykte ikkje dette var så beroligande, nei.
Takker herved nei til d(r)yppert den 14.
Men kanskje seinere, med tørrdrakt og 2 baileys innabords..

Av og til lyt ein vere sendebod millom trådane i veven.
GjenopprettetMedlem
"Innlogget":

Dette hadde vært gøy å sammenligne ordbøker en av dagene før jul :biggrin:

Tiltredes.