Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Heisann

og god kveld alle sammen......
I alle dager...heheeee....
Det rareste skjer virkelig for tiden ja, så mye aktivitet rundt meg
på underlig vis, noen prøver virkelig å fortelle meg noe

men jaggu er det for mye ytre ting som står på for tiden, at jeg har
stengt litt av....
Var i ett koselig familieselskap.. Min kjære og jeg fikk spise noe snack fra Japan i dag sushi,
samt ris te, tørkablekksprut og div tørka fisk....
veeeldig artig var det
Vi dro innom på handel på hjemveien....
På butikken fikk jeg en enormt høyfrekvent lyd i venstre øret....
Vippa meg nesten over ende...
Det ville ikke gi seg, fortsatte å bli etterfulgt av dette, plutselig kom en enormt
hissig energi som bare bygde seg opp...
På vei hjem klarte jeg jaggu attpå t å bli blinka av fotoboksen
Klarer ikke helt riste av meg denne underlige energien....
Fikk også en tretthet over meg som ikke var sann...
rensa rundt meg selv med hvit salvie, og håper nå ting vil dempe seg litt....
Heheeee....ble noe surridurri innlegg dette, men det gjenspeiler akkurat min
nåværende rare tilstand
wow....så mye underlig men interessant man skal igjennom
lys og kraft fra Bergljot
GjenopprettetMedlem
Heisann og god kveld til deg og dere andre også.
Aartig at du beskriver slike hendelser. De virker så abslutt kjent. Selv har jeg gått rundt de siste dagene og undret meg over hvor underlig jeg av og til kan føle meg helt uten synlig eller forståelig grunn. Men så VET jeg jo at jeg er en mester til å ta inn alle mlige og umulige følelser fra andre rundt omkring meg.
Jeg ble først klar over dette med min ungdomskjæreste. Han hadde mye vondt i ryggen og det fikk jeg også. Var han trist, ble jeg trist, osv... Etter vi skilte lag tok det lang tid før energiene våre ble separate og jeg slap å få inn hans følelser, selv om det var lang avstand.
Jeg jobbet også på et kjøpesenter og ble til slutt så utslitt av alle tanker og hendelser folk gikk rundt og bar på at jeg hadde mest lyst til ålege meg bak disken og sove. Forstod ikke akkurat da hvorfor jeg ble slik, og trodde jeg var deprimert eller syk.
Jeg sluttet og alt ble helt flott igjen...
Nå jobber jeg et sted og blir helt skutt"etter bare kort tid inne på kontoret. Rart også, for jeg liker virkelig godt å jobbe der. Akkurat som om energien forsvinner bare helt bort uten videre. Det har frustrert meg lenge, men ble plutselig en dag oppmerksom på det. (Det var forresten den dagen jeg bad om hjelp her inne på zonen at jeg ble klar over det.....) Nå noen har hjulpet meg til å forstå. Takk for det!
Inne på en butikk holdt jeg på å besvime av slik kraftig energi. Det gikk helt rundt for meg og jeg måtte støtte meg for ikke å falle. hehe.... Må jo le litt av det hele også.
Må bare lære å beskytte meg. Piping i øret ja..... hva er nå egentlig det? Jeg får også det samme fra tid til tid.
Noen mennesker får forresten kraften min til å forsvinne også... Hva er nå det?
Spennende også når man forstår at man ikke holder på å bli hverken deprimert eller sprø

GjenopprettetMedlem
"Rani":
Piping i øret ja..... hva er nå egentlig det?
Det kan være tinnitus.
Eller det kan være kodet informasjon fra ande virkelighetsplan som vi ikke er i stand til å forstå/tolke. Informasjon langt utenfor vår rekkevidde. Jeg hørte mye av det før, men nå har det gitt seg litt. På den tiden det sto på som verst hørte jeg også noe som kunne minne om gospel-/englekor. En av sangene har jeg senere kjent igjen som et indisk mantra: ”Haribål-nitai-går-nitai-går-haribåål”. Jeg kan videre nevne fiolin- og pianokonsertene som tilsynelatende kom fra intet. Noen komponister har innrømmet at det var på denne måten de ble inspirert til å skrive sine verk.
Den vakreste englestemmen i verden sang for øvrig dette for meg:
”Farther along we’ll understand it. Farther along we’ll understand why. Cheer up my sister, live in the sunshine. We’ll understand it all by and by.”
Må bare legge til at akkurat nå er det en orb eller noe lignende som hopper opp og ned ved min side her. I går var soverommet fullt av dem. Og glitrende lys som svever rundt meg. Hehe
GjenopprettetMedlem
Akkurat når jeg leste det du skrev gjorde hjernen min et hopp, eller en sånn millisekund der jeg var ute av meg selv. Et knepp...
Så tilbake til det vanlige her og nå igjen.
Jeg er vàr på lyder, så en kveld jeg låg i senga for å sove, hørte jeg en alarm som gikk av et sted i huset. Låg lenge og hørte på den. Tenkte også at det kanskje var naboens røykvarsler som ble utløst, men visste at det ikke var det. Jeg stod opp og gikk ned i første etg for å slå av eventuell alarm. Men det var ingen. Det viste seg at det var lyden av strøm i en ledning ved senga .... Men har ikke hørt det før eller senere.

GjenopprettetMedlem
"Rani":
Akkurat når jeg leste det du skrev gjorde hjernen min et hopp, eller en sånn millisekund der jeg var ute av meg selv. Et knepp...
Så artig, for jeg holder akkurat på å skrive om "ut av kroppen"-opplevelser

GjenopprettetMedlem
Jøss.... så morsomt samentreff
Vanligvis hadde jeg ikke kommet til å skrive noe slikt, men så gikk bare fingrene liksom av seg selv og så ... legg til innlegg.... og vips var beskjeden sendt.
Jeg synes det er spennende med slike hendelser i våken tilstand. Har vært så mange av det i det siste. Får ofte sterke filmsnutter i hodet i våken tilstand som kobler fra det vanlige synet. Hjernen registrerer begge deler da tydeligvis, siden jeg fortsatt kan kjøre bil mens jeg får slike filmer... men husker ikke mye av at jeg har kjørt. Det skjer mest når jeg er i en rolig og litt meditativ tilstand, og det er jeg jo stort sett... nå for tiden.
Egentlig utrolig fornøyd med hverdagen for tiden.