Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
psbot [Picsearch]
Etter at æ va på Migrapolis har æ hatt hundrevis av mail, tlf og henvendelser på facebook. Det e kjempekoslig, og æ e rørt over all tillit æ får av folk.
En av de som ringte, ville bare fortelle meg for et fantastiskt menneske æ va. Han mente at folk va så lite flink til å gi gode tilbakemeldinger til hverandre, og han vill bare si det til meg. Det syns æ va så nydelig gjort av han, så idag har æ valgt meg ut tre mennesker som æ ville ringe å si positive ting til. Det har æ nu gjort.
Dette e jo ikke hverdagskost for Hvermansen, så de ble litt forundret..... men glade alle sammen.
Æ vil gi dokker den utfordringen; Ring til "noen" å fortell dem alle de gode egenskapene de har, som du setter pris på. Kor gla du e i dem osv.Æ e sikker på at du kan glede noen i dag.
Stor go klem til alle fra meg (hold rundt deg sjøl og kjenn varmen fra meg)
GjenopprettetMedlem
Takk heiddi
Ka e telefon nummeret ditt
Med vennlig eplekinnsklemmer
ceno
GjenopprettetMedlem
god medisin det her

GjenopprettetMedlem
Det skal jeg sannelig gjøre.
klem

GjenopprettetMedlem
Du er nå kommet frem til Heiddi, jeg er ikke tilgjengelig for øyeblikket da jeg står i dusjen - vennligst legg igjen beskjed etter pipetonen!
PIIIIIIIIIIIIIIP!
OddEvenJr, kul han - det der kalle æ healing!
Øhrm khost - Ja, hei på du vakre der i dusjen... Det e han Cenobandidos her igjen - skal det være en håndduk?
Si mæ e du så synsk at æ må ha brynja på mæ... Du e jo bare helt fantastisk!
Det her kunne du sikkert tyda, selv om ikkje æ engang hadde drømt om det, - hjertelig takk!
Og æ elske din sans for humor, har ikkje regna akkurat på kor lenge du har forlenga livet mett, men det e ikkje ubetydelig!
Jeg deltok en gang på 90tallet på NM i telefonsvarer beskjed og det var kjempegøy, visste du at en gjennomsnittlig beskjed er på hele 17sek.
Man kan få sagt forskjellig på under den tiden også
Hmmm - kem skal æ no ringe?
GjenopprettetMedlem

GjenopprettetMedlem
"cenobit":
Hmmm - kem skal æ no ringe?
Før Internett og epost hadde jeg følgende beskjed på min telefonsvarer, i minst fem år:
"
Skriv brev, send penger, eller legg igjen beskjed etter pipetonen!"
Jeg kan fortelle at det var aldri noen som sendte penger! Men det var mange som lo til svareren!
GjenopprettetMedlem
Passopp, you should use comviqcompis, then we could all call you for free.
GjenopprettetMedlem
Im going to invite Passopp to my place and we are going to drink some wine with Odin.
GjenopprettetMedlem
Bruker å gjøre det sånn i ny og ne, og det er alltid kjekt.
Og folk blir glade

Takk for du deler
GjenopprettetMedlem
Eg är.
GjenopprettetMedlem
Voff voff - voff voffvoffvooffofff!
God kveld O store stendanser jeg vurderer å legge meg inn på Deres eminente klinikk over julen en gang, når har De ledig time?
De har helt rett, det er på mange måter et spørsmål om hvordan man skal gjøre det for å heve kunnskapsnivået! Og her bidrar De så det monner, tusen takk!
Jeg beundrer Dem for hvordan De håndterer disse teknologiske verktøy og det tydelig De mestrer det på flere plan! Løfter på hatten!
En av de tingene jeg kom til å tenke på er i forhold til det med slektsforskning og kildehenvisning - han søkki det e kjekkt da! Merci beaucoup Monseur!
Og nok en gang gratulerer med en NM tittel!
GjenopprettetMedlem

GjenopprettetMedlem
"Passopp":
Før Internett og epost hadde jeg følgende beskjed på min telefonsvarer, i minst fem år:
"Skriv brev, send penger, eller legg igjen beskjed etter pipetonen!"
Jeg kan fortelle at det var aldri noen som sendte penger! Men det var mange som lo til svareren!
Ja, det hadde sannelig æ også gjort. En hjertelig latter

GjenopprettetMedlem
Odin trenger sjamaner.
GjenopprettetMedlem
There is alot to do when it comes to enlighten souls.
GjenopprettetMedlem
Ring ring! - Ring ring!
Åh - hei pus prrr prrrr!
Hihihi det nøtte vel ikkje å fjerne nr.visning for deg heller, du les meg som ei åpen bok allikevel - og det synes æ e fint!
Har en melodi som æ like og den vil æ dele med deg
http://www.youtube.com/watch?v=S-NziGE6DVY
Takk for at du tok kontakt, det har hjulpet godt på humøret!
Nå gleder æ mæ tell jul og det synes æ du fortjente litt ros førr og for å si det med blomster du e ei rosa!
Ser frem til å lære mer av deg! elpekinnsklem

Anonymous
Nei ska folk få lesa meg som ei åpen bok, så gidder ikke jeg mer

da får døm jaggu meg regne med det samma

jeg hadde vel egentlig ikke trudd noe anna
Men en ting er sikkert en flott utfordring til oss alle, ta den ringen av glede å la den vandre
fra den ene til den andre ringen er din jeg ser den nå

den er til å kjenne å ta på

sirklen.
glede - ærlighet - kjærlighet til alle som er innom sonen

GjenopprettetMedlem

ha en fortsatt fin dag Bast
Har æ forresten sagt at æ e gla i dæ, kor fint æ synes det har vært å bli kjent med dæ eller kor artig æ har det sammen med dæ her på sonen og for en god støtte du e og det uten engang å henvende dæ direkte tell mæ samt at du e skjønn med nykvæssa og nymalte klør
Æ tenkte det kunne jo være kjekt å øve sæ litt og gjør æ det her så får æ jo minst to fluer i samme ring
Hvor mange superlativer kommer opp de neste 10 sek?
Med vennlig eplekinnsklem
ceno
psbot [Picsearch]
du e nu artig
du
en artig liten skru
ska tru ka du
tenke nu
når æ
svare dæ
Cenobit; du e artig, klok, har humor, og alvor, du sprer om deg med fine ord, æ like måten du skrive på. suss og klem
GjenopprettetMedlem
Heiddi, - æ blir varm om hjerterota, ydmyk og øm samt takknemmelig, - ja rett og slett full av liv
cenosmask og eplekinnsklem

GjenopprettetMedlem
Stor go klem til alle fra meg (hold rundt deg sjøl og kjenn varmen fra meg)
Takk!!! Den kjennes

Anonymous
Ka fasken cenobit
ska du legge ut våres følelseliv ut på nettet

etter å ha sagt detta, ønsker jeg å medele at grevinnen er ovelykkelig
over dine utalelser
hva jeg mener om deg kan jo leses mellom linjene

hei det er fullmåne er du på nett
eller spiller du på shaman tromma di uten å dele savner vippen på hatten
når dette er sagt
sender jeg en eplekinnsklem fra den femenine side

det deilige nuet til dere alle som leser å tar imot jeg takker ikke nei til å få en tilbake kos kos kos
kosesyk

GjenopprettetMedlem

Æ Trommer under månen med hatten på snei og smile i skjegget som takk til deg