Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Skriver et inlegg til jeg. Det er mye som hender no med meg. Trur det har at gjøre med sorgprocessen etter mamma.

Akkurat no er tiden min i ulage. Jeg pleier aldri å være forsinket til noe, jeg er heller den som kommer alltfor tidleg til ting. Men no klarer jeg aldrig å komme i tide. Jeg kommer forsent veldig ofte på jobb, ikke veldig sent bare et par minutter, till og med når jeg har begynt å gjøre mig i orden i ekstremt god tid for ikke å komme for sent.

Ofte når jeg ser på klokken så viser det en tid som er senere en vad jag trodde den var. Jeg begynner å skynde mig for å rekke noe, etter et tag ser jag på klokken igjen. Da er den plutseli mindre en tidigere, alikevel kommer jeg for sent.

Og ibland står tiden helt still. Som idag, jag var ute å gikk med hunden, kika på klokken, da var den 18.44, jeg fortsatte å gå og etter et langt stykke, kika jeg igjen på klokken. Da var den fortsatt 18.44. Dette er klokken på mobilen, så den har ikke stannet eller noe.

Klokka i bilen er også rar. Plutseli kan den hoppe framover en time. Knappane til klokken ligger ikke i nærheten av noen andre knapper, så det er ikke så at jeg har misset å trykkt på feil knapp.

Eller kanske jeg bare er litt smågal :)
GjenopprettetMedlem
:badgrin: :badgrin: da e vi to  :w00t:

For et år sia opplevde æ også at klokka eller tiden snurra underlig på sæ  :badgrin:
det endte med at æ slutta å gå med klokke for den va jo ikke te å stol på lell.
så no når æ ska rekk en buss sende æ ut en energitanke på at æ rekke bussen slik at æ kan ta det med ro å gå i min fart  :P

Det hende jo at æ stresse med tia og da snurre klokken som før å æ bli te å ikke rekk bussen  :razz: