Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Eg veit ikkje korleis eg skal greie ut om det eg lurer på,
men er det nokon som kan hjelpe meg å nyansere dette?;

Ein førjulsdag kom ein annan og eg til å diskutere vegetarianisme.
Den gjekk over stokk og stein,samtalen..
Mellom anna var det ein viss skepsis(ut frå eit etisk synspunkt)til å ete egg.
Begrunnelsen var at egg er kjelde til liv.
Det tykkjer eg er tullete,for egget er liksom berre halve livet,eller "soveposen" til livet/kyllingen,etter mi meining.
Ein gen -og næringssekk som er heilt uinteressant i seg sjølv.
Det veit ingenting om nokonting.
(Eit egg med ein kylling i,er noko heilt anna,men det sel ikkje Prior for tida)
Då har hanen vore der og noko har "skjedd".
"Men potensiellt liv har sin eigen bevissthet og verdi, og bør kanskje ikkje etast", sa den andre.
Då sa eg at eit egg ikkje kan ha nokon bevissthet,for det veks ikkje utan symbiose med mor eller vatn eller kva det no er.
Det er ingen inni der!
Tvert om meinte eg at ein paprika (som låg på bordet), har mykje større bevissthet enn egget,sjølv om det er ein plante og aldri vil skrike eller gale morgonen.
Den veks av eiga vilje,strekker seg mot sola og når si form.
Den veit kva den vil!
Kva med egget?(det ubefrukta)
Er det nokon som forstår meg,men som er vegeterianar?
Det er vel meir uetisk å ete eit befrukta paprikafrø, enn å ete eit ubefrukta egg?? :icon_mad:
GjenopprettetMedlem
som konvertert veggis og avkonvertert igjen

liker jeg argumentet ditt
GjenopprettetMedlem
I gamle kulturar blei egget sett på som symbol på sjela.
Og ved å eta det fekk ein ikkje berre  i seg mat, men sjele føde.
For meg er egg ein god start på dagen.
:wub:
AdsBot [Google]
Jo.. du kan å diskutere du  :biggrin:

Ellers tror jeg på at ALT har en bevissthet, fordi det er skapt av en tanke (jmf. en eller annen kvantefysiker).
Ellers har jo alle plantevekster og dyr en bevissthet. Noen har visstnok også en høyere bevissthet..
hva er uetisk? Kanskje man heller skal observere hvordan man avliver, lager og spiser det man spiser?

Hvis man behandler det som skal bli maten med respekt, vil man legge merke til om kroppen trenger det man putter i seg.
Hvis man er bevisst, er det lettere å avgjøre om man ønsker seg del av bevisstheten til f.eks en gris eller en gulerot.
GjenopprettetMedlem
Jeg er ikke vegetarianer, men har sympati med holdningen. Jeg syns du argumenterer veldig bra. Om det er slik at alt har bevissthet - hva så?
Vi må jo spise, uansett. Og jeg kan ikke med min beste vilje se at vi tar livet av noe, ved å spise egg. Jeg tror som Tele det er god mat.  :biggrin: