Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>Jeg vil fortelle om en opplevelse jeg hadde i dag. Jeg var på barneskolen og skulle ha samtale med en lærer. Under samtalen med læreren oppdaget jeg plutselig en mørk skikkelse som stod i et hjørne.

Jeg prøvde så godt jeg kunne å følge med på hva læreren sa, men det var veldig vanskelig. For med det samme skikkelsen dukket opp, ble jeg kvalm og svimmel. Det kan være en tilfeldighet at jeg ble dårlig akkurat da, men kvalmen og svimmelheten ga seg gradvis etter at jeg var kommet hjem.

Skulle jeg sagt noe? Gjort noe? Jeg følte at det ville virke veldig rart, hvis jeg skulle nevne dette for læreren. Jeg syntes ikke det passet seg. Allikevel prøvde to andre skikkelser, som stod rett bakom læreren å kalle på min oppmerksomhet. Akkurat som om de ville at jeg skulle høre på hva de hadde å fortelle, eller kanskje de ville at jeg skulle hjelpe skikkelsen i hjørnet.

Hadde dette vært et tilfelle der jeg ble bedt om å komme og rense et hus, ville jeg kanskje forsøkt å hjelpe til (som jeg sjelden og nødig gjør).

Hva gjør man i en sånn situasjon?</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Hadde jeg vært deg, hadde jeg gått for en rensing. Fjernrensing har du prøvd før, har du ikke?

Funker på samme måte som fjernhealing.

Det kan umulig være særlig behagelig for elever og lærere å ha sånne energier med seg i klasserommet.. ^-^</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Det er nu sant nok, at det ikke kan være behagelig med sånne energier.

Joda, jeg har gjort fjernrensning, men har ikke særlig erfaring med det, eller rense hus generellt. Jeg hadde nu aldri tenkt at jeg skulle drive på med det.

Men jeg kan nå prøve og se hvordan det går.</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Det kan også være at du har allerede hjulpet denne sjelen når den kom inn i deg.

Du har nok vist den det andre livet med dine forbindelser.

Om så ikke skulle være tilfelle,kan du oppsøke stedet igjen og få å vite om nærværet er der ennå.

Fjernhealing er god bearbeiding av opplevelsen din.</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Det får jeg virkelig håpe teleterkji, at jeg kunne være til hjelp.</t>