Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
ikke alltid enkelt hvor man skal legge poster her gitt..
Noe forvirrende når ting blir kategorisert
For det innebærer mye av flere poster....
Har ikke vært her på ei stund, nok en gang
Men etter årenes løp så er virkelig den åndeligeutvikling mer og mer krevende...
Så mye i meg som vi: LET GO!!! og så mye i meg som holder igjen.....
Sprøtt! virkelig...Nyter å ta meg ett glass rødvin, men nå får jeg dårlig samvittighet....
Elsker å nyte en røyk, men nå sier det STOPP! ..Jøsses!
Jeg har virkelig fått høre det av mine guider om alt i løp av få dager, men klarer ikke følge med dem...Føler jeg svikter dem vettu men sier til meg selv at det må gå i mitt tempoo...
De som har noen klarsynte visjoner uten synsing og mening håper jeg kan bidra
Har utviklet mye i meg selv til tross for de tinga jeg ei kan gi slipp på, vet jeg kan bli såå powerfull hvis jeg gir slipp på visse ting..hva stopper meg? frykt for det nye? eller redsel for å miste noe jeg allerede har programert...grrrr! heheeee...begynner å bli vanskelig og utfordrende....merkelig!
Masse påskeklemsss til dere alle!!
GjenopprettetMedlem
Å jobbe med seg selv er ikke akkurat det enkleste man begir seg ut på, er så mye som vil holde igjen. Tviholde på gamle mønstre, av frykt for det nye.. Men jeg lover deg at det er verdt det, og vel så det. Man må bare begynne i en ende, nøste seg gjennom ting for ting. Ikke gape over for mye på en gang. Hvorfor får du forresten dårlig samvittighet av å ta deg et glass rødvin? Og jeg retter ingen pekefinger her, forsøker bare å stille noen spørsmål for å få deg selv til å tenke gjennom noen sammenhenger. Så vil jeg instendig be deg om å ta deg tid til å slappe av nok i prosessen, drikke masse vann, spise nok... Det er lett å glemme... (Ja, jeg snakker av (dårlig) erfaring der)
Sikker på at dine guider har tålmodighet med deg, at de ikke mener du skal gjøre alt på en dag.. I alle fall ønsker jeg deg masse lykke til, og sender deg en stor klem på veien
GjenopprettetMedlem
<t>Hei Berglot
så koselig at du er innom :biggrin:</t>
GjenopprettetMedlem
Åhh så vakkert!
Leenge siden jeg har gått så dypt som nå...
Trengte dette, tårene & forløsningen
var fantastisk...ett nytt kappitel er født
Krone chakraet vibrere
Jeg må lære å aksepter, hvis ikke blir det satt en demper på livskvaliteten!
Men får ofte noen ting alldeles for meg, at jeg straffer meg m.m
Men jaggu ser jeg det at den jeg er trenger jeg og være her og nå...
Trodde jeg visste det etter alle disse åra, men akk nei skjer det stadig nye ting...
Bast...Leste ikke jeg ett fyldig svar fra deg her enn dag? eller var det kun luftspeiling
Dine ord var iallefall skjønne
Masse god påske! I dag fikk jeg en klarhet & ro via lysvesner, dyp meditasjon og fysisk fornemmelse
i styrke =) Tusen takk! for kjærligheten & sannheten klemmm
GjenopprettetMedlem
Takk for at du så luftspeilinga
å for at det faldt i smak, jeg ønsker altid å være ærlig i alt jeg skriver, å har lett for innimellom å tenke
på min egen sitvasjon, er det det vi kaller speiling, har aldrig ligt det ordet :badgrin:
men jeg er ikke redd for at andre skal få et innblikk fra mitt indre,
men i min livsvei, så har jeg flere ganger hadt det litt tøft i svinga, merkelig dette er jeg sikkert alene om
når jeg har vert oppe i sitvasjoner som jeg tror jeg takler greit,
å plusselig når hode slipper, smeller det i kroppen,
å denna gangen fant jeg ut at det var noe som heter Santa Costa å rød varn å jording gan
og kroppen slappa og det var jo bra, men samtidig var jeg premenstruel og hadde tenkt å slette
meg fra sonen igjen, å det siste som sku stå om a bast, var at jeg hadde drikki rødvin i tre dager
så nå nekter jeg å si hvor mange liter jeg drakk :badgrin:
j
GjenopprettetMedlem
Du er tvers gjennom skjønn du!!
Åhh såå enig i den ærligheten og d å slippe være redd for at
andre skal ha innpass i det indre...D er ekte d
Og det er ikke minst frigjørende å være slik....
Ja det er virkelig underlig...Når vi har seiret over noe så åpner en ny dør med utfordringer på ett helt nytt
plan...Så i grunn kan vi aldri være forberedt, for vi vet aldri hva vi møter...Men en ting kan vi virkelig, akseptere en hver situasjon i kjærlighet..Samt tillate oss å reagere på de mest underlige vis som trengs..Inntil neste utrfordring
Tror Santa Costa var en bra ting virkelig godt å gi slipp på sinnet...Og det skjer jo nettopp med dette sprudlende røde har møtt en del utfordringer med det, pga jeg åpner veldig opp for ting jeg ellers ikke slipper inn i en travel hverdag...Kanalisering for fullt, alltid godt! men synd jeg enda ikke tillater meg alt d ellers.. Heheee! premenstruell og sletting...fy på deg ingen sone uten Bast!
Samme søren hvor mye du fikk i deg..Heheee! jeg er enten immun mot litrene eller så skal d ingenting til...Du fikk d du trengte for å slappe av iallefall :badgrin:
Masse påske klemz til deg =)