Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>Hei
Jeg trenger hjelp til å få gjort noe med huset til foreldrene mine. Jeg har ikke kunnet sove der på flere år, fordi jeg føler at det er noe der. Jeg bor i Tromsø, men skal være i Fredrikstad i juni og juli.
Er det noen som renser hus eller vet om noen?</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Hei Sgrd.
Du kan nok gjøre litt selv også,du kan snakke med dem som er der
og be dem være greie før du skal legge deg.
Snakk høyt som du ville gjort til en levende person.
Om du snakker til dem eller den,så gir du signal at du vet om dem,og det kan være det som skal til.
Lar du åndene vite at du er en åndens mann,eller kvinne,så får du dem nok på din side.</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Ja, mulig det, men jeg tror det er mer som må gjøres akkurat der. Trenger hjelp.</t>
GjenopprettetMedlem
Jeg flyttet inn i nytt hus nå sist høst. Her var det 5 sjeler som bodde og som gjorde seg til kjenne for meg. Jeg gjorde som teleterkji rådet deg til så de plaget ikke meg på no' vis.. I tillegg så ringte jeg til sjamanhealer Eirik Myrhaug (du finner han på nett) så han sendte dem over i lyset og siden har det vært stille her...
:wub:
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Ja, jeg kan jo prøve igjen. Jeg har aldri fått kontakt på den måten. Er vel bare redd, men takk for tipset.