Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Den forsvunende ved bæreren!
det er høst en deilig tid da man kan kose seg foran peisen
og i dette huset behøver det ikke være kuldegrader får å fyre litt så
vi satt å kosa oss på kjøkkenet å hørte det spraka i peisen igjen,
når vi la oss satte jeg vedbæreren ute på terassen,
dagen etter spør min samboer om hvor den er,
da begyndte han en omfattende leteaksjonen, så jeg tok en runde jeg også å borte var den.
så kom fredan å etter ei uke med vørterøl og nesedrypp,
stod jaggu han boris jezin å kikka på meg, jeg tenkte hvorfor ikke ?
så etter jeg fikk meg en i hvert bein, reiste jeg meg litt eplekjekk å sa nå skal jeg finne ved bæreren
på med hodeløkt var fr dektetiv på jakt, akkurat sånn passe fin i humør
i det jeg låser opp garasjen, blir jeg stående å sømfare rommet å der ligger klær som jeg har begyndt å gjøre klar til å gi bort til de trengende,som jeg hadde fått lapp om i posten,
men jeg hadde mistet gleden å energien til å fortsette forde jeg så på tv
mennesker som stod å var sinna og utakknemmelig, forde det var sendt dem ei rød regnbukse og ubrukelige ting, slik jeg oppfattet det....
jeg er glad i gamle møbler og anikviteter og for en stund siden fikk jeg en rød rosemaldt sitter
som har blitt stående på gulvet etter den var vasket å skinnende rein,
jeg følte meg ikke som den rettmessige eier,
så i det jeg står å skal legge veden i armen, sier jeg unskyld for at jeg ikke har føldt glede over den gaven som er kommet til meg, jeg føler ikke at den er min, men jeg skal ta godt vare på den
men jeg kunne trenge hjelp til å få igjen vedbæreren min
i det jeg snur på hodet så står vedbæreren oppå en rød penkjole og røde sko
å takknemlig jeg var i det fr dektitiv kunne komme inn til sin kjære samboer med den etterspurte vedbæreren.
deilig å leve i nuet og huske gårsdagens opplevelser
er det noen som ønsker å dele sine lignede opplevelser så er plassen ledig her...
klem bast
GjenopprettetMedlem
Utrolig historie Bast -
magi og mirakler i hverdagen -
you are blessed...
GjenopprettetMedlem
Ja der sier du noe :biggrin: hexedoktor
det minner meg på at det er lov å være takknemlig for alle opplevelser
alt begynner jo med tanken, og legge litt energi i det man ønsker
vi har jo en avtale du og jeg, at vi en dag skal ta kosten å reise kjærringa
trening gjør mester sier folk, ja jo jeg må bare innrømme at jeg har ikke trena på å sette meg på kosten ennå, men tanken sveiver innom, å nå sitter jeg å smiler å ser oss på kosten med kjelen og de svarte kattene våre, samtidig setter jeg litt beinet på bremseklossen, for jeg så et rakketavspark
å det er viktig å ha styring på halefjæra,
men katten min ser på meg å sier jeg er klar, for ingen stengsler jeg har, hva venter du på ?
Nå til dags er vist helikopter moderne å lande på tak,
å de bruker synske også for å fange tyvene
jeg lurer på hva media hadde sagt om vi fløy fra tak til tak
da hadde vel nasa beskyldt oss for å være fra en annen planet
å jeg som føler meg så godt jordet
nei det er ikke lett å leve i magien hexedoktor
man kan bli sett på som gal :icon_rolleyes:
men hva betyr vel det så lenge vi får oppleve litt fart å spenning i hverdagen
klem bast
GjenopprettetMedlem
Stemmer det Bast - vi har en avtale også har du rett - takknemlighet er en viktig del av veien vi går - eller flyr! Tanken ja - jo større jo bedre energi spør du meg
Jeg må lage meg ny kost - den jeg har er for liten - eller jeg har blitt for stor - he-he-he-hexelatter..
Tanken må mer enn bare å svinge innom - den må feste seg. Hvis ikke så hender det at noe eller noen gir oss et skikkelig spark i ræva - så beinet løsner fra bremsen og vi gir full gass! :icon_cool:
Vurderer å trene en sjurunge til å sitte på skulderen - ta styring på halefjæra. Jeg kan ikke gjøre alt! Katten min har gitt opp - han bare sover. Er vant til helikopter - det flyr mange her ute i havgapet - badegjestenes fremkomstmiddel de er ikke synske
Media bekymrer meg ikke - jeg kan gjøre meg usynlig også - ikke bare fly ser på det som en dyd av nødvendighet i disse tider. :beer:
Nasa derimot er - så vidt jeg skjønner - fra en annen planet. Eller var det oss? Hmmm... hvordan var dette? Kunne du ringe psykiatrisk? Tror jeg trenger hvile!
Det værste er faktisk - at jeg som deg føler meg veeeldig jordet! Tro det eller ei :w00t:
Det tar på å leve i magien.
Var det fart og spenning du sa?
Lets fly!
Lets T.W.H.!
:eusa_dance:
Tingle with happiness!!!
Loooove
Hexedoktor'n