Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... pic=1129.0

På denne siden overfor får bare jeg og andre moderatorer skrive inn i og her kan ALLE skrive sine erfaringer,hva de skal på(om de vil) og rundt messa i Oslo 18-20 november. Det er såpass mye ang sjamanisme og urbefolkning(indianere spesielt) at jeg vil skrive inn alt som skal ha foredrag,konsert o.l. på messa - mye bra for oss som har et ben eller 2 innenfor sjamanismen:)
Anonymous
Her er messeprogrammet om en ikke får Alternativ Nettverk i posten:
http://www.altnett.no/messene/136/Progr ... 05-web.pdf

-----------Her er endel om sjamanisme og indianere(urbefolkningsgrupper) i messa som er verdt å nevne ang foredrag og konserter o.l(og om jeg har glemt noe så er det bare å si ifra:) Og de fleste jeg nevner her vil være her alle dagene):
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mini pow wow - dans og foredrag hvor Kitchi Musko vil fortelle om indiansk spiritualitet,livsstil og legender
Han vil forklare hva sundance er, og vil danse forskjellige traidsjonelle indianske danser. Dansene skal forestille dyr,jakt,krig og dagliglivet i en indianercamp. Kitchi er en stor Cree-indiansk kunstner. Teachings - Bear,Eagle and Buffalo.

Vi er Bålfolket,spiller musikk med urinstrumenter.
Bli med Bålfolket inn i urkraftas verden,en reise i musikk,meditasjon og lydhealing. Kom bli med på en fantastisk didj,tromme og lydhealing-reise med sjamaner og en lydhealer, og oppdag en ny verden i deg selv. Lena M. Johnsen,numerologi og lydhealing: Trommer og vokal. Will Rubach,sjaman og trommemaker,trommer og vokal. Michael Anthonsen: Didjeridoo. Willy Korvanen Mæland, sjaman og didj-maker: didjeridoo.

Fernando Assad fra Brasil og Olav Redheart Husby.
Indiansk spiritualitet, med budskap fra Amazonas regnskog. Foredraget avsluttes med en trygg trommehealing "reise".

Nikolay Oorzhak(Tyva,Russia) Hereditary Tyvan(Sibir) Shaman,Master of Khoomei Throat Singing
The Throat (overtone) singing as a tool for personal development. One of most reputed Tyvan Shamans,Master of Throat Singing runs a practical workshop, introducing an ancient sacred technique of Khoomei and shamanic healing. Participants will get the own basic experience of throat singing in main styles - Khoomei, Kargyraa and Sygyt. Will be presented method of relaxation of body and mind using the overtones,tambourine and vargan. Kindness,openness and fascination of White Shaman will help to harmonize everyone`s soul and spirit.

Shamanic and Voicehealing Concert "The Song of Spirit".
Nikolay Oorzhak, renowned Tyvan Shaman, Master of Khoomei Throat Singing, and his disciple Vladislav Matrenitsky presents a unique heritage of South Siberian steppes and taiga - the throat(overtone) singing. Both admirers of ethnic and meditative music will get the unforgettable impressions from widre range of sounds which seems a man can not produce - from a bird`s warbles to a yak`s roar. For centuries Tuvan Shamans are using this technique for immersing into altered states of consciousness,charging with energy and healing the patients. Accompanied by native Tuvan instruments - tungur(tambourine),igil(kind of violin) and homus(vargan), shamanic songs of this world-known Master gives to an audience a rare chance to touch a real sacral art.

Ulf Dormann, Sorte Sol: Sjamanistisk trommereise og sjamanistisk trommehealing
På trommereisen skal du kose deg med bjørnen og ta imot healingen som blir gitt. Trommereisen og healingen blir delt i to slik at du kan gå etter reisen hvis du ønsker det

Kristin Skjørstad,Villkvinnen.no: Trommer og ursang.
Kristin ønsker å bli sett på som en helt alminnelig kvinne, men har likevel valgt å ta navnet villkvinnen som sitt sjelenavn. Villkvinnen er den som lytter til sitt hjerte og lever ut sin egen sannhet og under denne forestillingen er det nettopp det hun gjør. Hun trommer, synger og lager lyder som spontant kommer til henne og mange opplever å få sitt følelsesliv satt i sving under en slik seanse. Vi har alle en lengsel i oss etter å bli fri, fri fra all frykt som begrenser oss. Vi lengter etter å finne kjærligheten og villskapen i oss. Med villskapen mener hun livsgleden, skaperkraften og seksualiteten. I dette forum er det rom for alle typer følelsesutbrudd og du får også anledning til å uttrykke deg fritt her. Kristin jobber med healing,regresjonsterapi og sjamanisme til daglig. Hun holder kurs under tittelen: Du er fri-sk.

Jan-Magne Sørensen, Aurora Støtteforening: Sjamanvisdom var veien ut av psykosene.
Sjaman Jan-Magne Sørensen har erfart psykoser som åndelig utviklingsvei. Han har vært innlagt på mentalsykehus seks ganger og tvangsbehandlet med medikamenter fire ganger. Sjamanvisdommen reddet ham og gjorde at han senere klarte å håndtere flere psykoser uten å ta medisiner. En sjaman blir utsatt for prøvelser. Jan-Magne har bestått sine prøver. Hvem kan egentlig bedre vite hvordan psykoser bør håndteres enn de som har balansert seg ut av tilstandene? Jan-Magne har vært medisinfri siden påsken 1999. I dag jobber Jan-Magne som sjamanhealer,rådgiver,kurs- og foredragsholder

Rune Heivang, Inkamedisin: Hvordan utføre healling sammen med Gud.
Rune Heivang forteller om inkaenes grunnleggende filosofi og energiforståelse og om therahealing - en revolusjonerende healingteknikk der du jobber direkte sammen med Gud. Her vil du få forklart noen av de kraftigste, enkleste og vakreste healingteknikker som verden har sett.

Knut Sørli,sjamanistisk healer, vil fortelle deg om healing,hvordan bruke healing og kroppspsykologi.
Knut Sørli vil også ta dere med på to guidede trommereiser, hvor du får se dine kraftdyr og oppleve en spiritistisk kontakt, mens Knut Sørli er i dyp transe.
Anonymous
Nikolay Oorzhak(Tyva,Russia) Hereditary Tyvan(Sibir) Shaman,Master of Khoomei Throat Singing
The Throat (overtone) singing as a tool for personal development. One of most reputed Tyvan Shamans,Master of Throat Singing runs a practical workshop, introducing an ancient sacred technique of Khoomei and shamanic healing. Participants will get the own basic experience of throat singing in main styles - Khoomei, Kargyraa and Sygyt. Will be presented method of relaxation of body and mind using the overtones,tambourine and vargan. Kindness,openness and fascination of White Shaman will help to harmonize everyone`s soul and spirit.

Shamanic and Voicehealing Concert "The Song of Spirit".
Nikolay Oorzhak, renowned Tyvan Shaman, Master of Khoomei Throat Singing, and his disciple Vladislav Matrenitsky presents a unique heritage of South Siberian steppes and taiga - the throat(overtone) singing. Both admirers of ethnic and meditative music will get the unforgettable impressions from widre range of sounds which seems a man can not produce - from a bird`s warbles to a yak`s roar. For centuries Tuvan Shamans are using this technique for immersing into altered states of consciousness,charging with energy and healing the patients. Accompanied by native Tuvan instruments - tungur(tambourine),igil(kind of violin) and homus(vargan), shamanic songs of this world-known Master gives to an audience a rare chance to touch a real sacral art

Hvis noen av dere vurderer å dra på alternativmessen på lørdag og søndag - så anbefaler jeg på det STERKESTE Nikolay Oorzhak - Tuva sjaman fra Sibir. Noe av det sterkeste jeg har kjent av healingkraft i hans overtoning. Det brant nede i ryggraden og i magen(mellomgulvet). Imponerende greier. Verdt å få med seg 8) :w00t: :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Var også å hørte på han i går. Wow, er det mulig...ja, heldigvis!  :eusa_dance:
Maken til kraft og healing er jo litt sjelden å finne, vil nok bli vanligere etterhvert :)  :eusa_pray:
Har hørt noe i denne sjangeren før og å få det live var en enorm opplevelse. Nicolay hadde en fin tillitsvekkende væremåte, trygghet, ydmyk respekt, humor, lekenhet og varme OG når han dro en låt, eller hvor mange han egentlig dro, på EN GANG, det vet jeg jammen ikke - han snakket bl.a. om å synge fra 3 kraftsentre på en og samme gang, og da oppstod virkelig magi, hvertfall...når han sang var det helt ENORMT kraftfult.

Er litt betatt jeg nå altså! - i dag er jeg full av egne sanger og dans og glede  :w00t:

www.khoomeiji.narod.ru (går tregt på den sida altså)
AdsBot [Google]
Takk for info David. Skjønner jeg må få med meg dette på søndag. :biggrin: