Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hvordan ser dere på det med å rense hus på avstand? Eller er det best å møte opp personlig i det huset det gjelder? Noen som har synspunkter på dette.
GjenopprettetMedlem
Jeg gjør begge deler...

For meg er det å fjern-rense nesten det samme som å fjernheale.
Men det beste er å være på plassen det skal renses, etter min mening. Personlig kontakt med de som bor på stedet er viktig, føler jeg. Dessuten får jeg liksom bedre "kontakt" hvis jeg er på stedet, men det tror jeg kan endre seg etterhvert som jeg får mere erfaring. Når en har gjort det noen ganger og får tilbakemeldiger på at det virker som det var tenkt det skulle, blir man tryggere på det man gjør. Og da vil vel behovet for å være på stedet for å føle at man har "kontroll", forsvinne.

Og det er bare gjennom å praktisere at man får erfaring, så det er bare å sette i gang å prøve :biggrin:
Anonymous
Ja, jeg tenker på samme måte, at det kanskje er best å være der personlig for å få bedre kontakt. Jeg har virkelig ingen særlig erfaring med dette, men jeg får noen henvendelser om jeg kan gjøre dette. Så jeg er litt i tvil om jeg vil greie oppgaven. Nå har jeg nylig fått en henvendelse, og jeg må da gjøre dette over avstand.
sender deg pm jeg Inger Lise :)
GjenopprettetMedlem
Det kan du gjøre :biggrin:
Anonymous
Då min far bodde i Peru, fick de huset sitt renset av den lokala "shamanen" - han hällde ett kilo salt i varje hörn av huset, rökte in det med nå stinkande ris och skvätte getblod överallt.

De fick huset GOTT RENSET .... fra KOS!