Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
hei folkens
sitter her etter litt av en begivenhets rik dag.
holder på og lage en trommeramme, og mens jeg sitter og koser meg ute på verandaen og fjerner litte granne overflødig treverk, så kjører jeg betre meg kniven inn i underarmen min, spissen ca 1 cm inn, og rett vedsiden av pulsåra

trur dere jeg var litt son smånærvøs når jeg tok ut den kniven da, satt noen cekunder og venta på puls stråla ut av armen, men takk Himmelske gud

den kom ikke, men legevakta neste, rundt 10 år siden sist stivkrampe, + så va det litt son dypt og jeg brukte tolkniven, og den bruker jeg når jeg tenner bål, avbarke osv osv. så legevakta neste, men heldigvis alt vell trengte ikke å sy. Men sprøyte i armen og pencelinkur ble det.
Så kjøpte jeg meg rett arbeidsutstyr så jeg slipper en son greie en gang til

, kom hjem og begynte og jobbe videre med den, og en følelse har kommet tilbake til meg etter da og den vil ikke gi slipp.
Og det er at dette skjedde ikke tilfeldig, det er en grunn, men hvorfor, og hva er grunnen ?
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Narnina
Tak Gud fordi du holdt hånden over Narnina
Sikke en oplevelse, uha det var da en værre omgang, mon ikke grunden var:
At du skulle bruge det rette værktøj?
Pas på dig selv nu....
Klems Shamanen

Anonymous
Takker for at høyere makter passet på deg! Det er viktig å ha rett verktøy til arbeidet! Nå kan du vel ile til butikken for å skaffe det nå!

Anonymous

jo riktig verktøy kjøpte jeg rett etterpå

det værste av alt var jo at jeg fikk en son greie om at jeg kanskje skulle kjøre ned på butikken og kjøpe det, men Nei fant ut at "bare disse 10 cm, så etterpå kan jeg kjøre." Men dere skjønner at jeg skjønner egentlig ikke kosn den kniven havna der, for mine bevegelser med kniven tilsier ikke at den sku hoppe son. Jeg hadde en oppad gående bevegelse, men plutserlig så tok den en vannrett greie i stedenfor

Ja ja men at jeg skulle bruke rett verktøy den fant jeg ut i det sek jeg stakk kniven inn i armen, eller når jeg dro den ut, .........................er litt usikker på hvor nøyaktig den tanken dukket opp... uten om "skitt spruter blodet no? er det pulsåra?"

Nei huff kvinner og kniver sant :whatthef:
Det er sikkert ikke noen annen grunn, eller mening med det selv om jeg fikk en følelse av det. bare egoet mitt som er oppe og kjører.