Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Francis [Bot]
Jeg har nå vært mye rundt på nettet å "surra" innenfor mange diskusjonsforum med forskjellige temaer osv... det jeg opplever som går igjen på de fleste forum er mye skitt kasting, baksnakking, "jeg vet bedre enn deg" holdninger osv... generellt lite respekt å oppdrive.
Er litt trist at det skal være slik.  :exclaim: Man blir bare oppgitt og gidder ikke være der til slutt.

Men det har jeg enda ikke opplevd her... det synes jeg er kjempe flott!!  :eusa_clap: :eusa_clap:
Håper  at det også vil bli slik fremover også. Vis respekt for hverandres meninger.  :icon_biggrin:

Stå på folkens!

Love, Ulva
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Ulva  :icon_biggrin:

Det er nemlig rigt hvad du skriver om de andre forum, jeg tror at de mennesker ikke er seriøse nok, til at diskutere tingene, - "gå efter bolden, ikke manden" princippet; hvor imod her på debatten er vi alle maget seriøse og går kun efter emnet, - selv om bølgerne kan gå højt... :lol:
Det gør at det er så dejligt at være herinde og at atmosfæren er så vidunderlig  :eusa_clap:

En stor tak til Alle  :eusa_clap: :eusa_clap:
og til dem der gør et stort stykke arbejde i debatten:
Trumman, Lasse og Ailo   :respect: :eusa_clap:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Sensis [Crawler]
Vi jobbe i sonen
hver for oss
og sammen

med å fange
den vakreste
sjelefuglen

for å sette