Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
da drar jeg til india for en måneds tid, glede seg ! :) dere får ha det fint så lenge.

hilsen Eirik
Anonymous
Lykke til! :respect: Jeg håper du får en flott tid der borte og at du forteller oss om dine erfaringer der. 8)
Anonymous
ja, da var jeg tilbake fra india. skulle hilse og si at det er ekstremt varmt og klør mye der. likte meg ikke noe særlig. de sier man finner seg selv i india, om så er tilfelle så fant jeg at jeg hører hjemme et annet sted, ikke india. har aldri vært så glad i de høye snøkledde fjell, de dype mørke granskoger, blåbærlyng og torvmyr, fleinsopp, torsk og sei som da jeg satt i india og svettet som en hvit gris på spiddet.

men man lærer mye av å dra dit, det er kjempefint mye av det. mytologien er helt utrolig, så vidt jeg vet er det den eneste eldgamle religionen som har overlevd alt tullet vi har drevet med nå nylig. det er morsomt å se at norrøn mytologi likner mer på hinduismen en på den så populære protestantiske kristenDOMMEN vår.

glad for å være i norge igjen jeg
hilsen Eirik