Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei dere

I går på chatten var vi 11 stykker på det meste og det var en fin debatt  :wub:
Jeg håper at di som har spesielle tema di ønsker å ha med i avstemningen for neste søndagschatt kan sende dette til meg på pm eller legge det ut som svar på denn tråden.
Jeg legger ut avstemning for neste søndagschatt i morgen...

Tina
GjenopprettetMedlem
Yepp! Har ett ønske der ;D
Diskutere forskjeller/ likheter på meditativ og sjamanistisk trance. Føler det er mange meninger og erfaringer der, så det kunne blitt en interessant diskusjon :)

(Ellers la jeg merke til at craftwolf var innlogget tre ganger på ett tidspunkt..det var derfor vi ble elleve :razz: )

Inger Lise
W3 [Sitesearch]
Åndemaning og besettelse  :shyone:
GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":

Yepp! Har ett ønske der ;D
Diskutere forskjeller/ likheter på meditativ og sjamanistisk trance. Føler det er mange meninger og erfaringer der, så det kunne blitt en interessant diskusjon :)

(Ellers la jeg merke til at craftwolf var innlogget tre ganger på ett tidspunkt..det var derfor vi ble elleve :razz: )

Inger Lise

Ditt ønske vil bli tatt med ;D

Jeg talte mange Guest_  og medlemer, da jeg tellte var det 11 forskjellige, og jeg tellte fordi jeg ikke oppfatta før rett før jeg logga ut at det står antall påloggede på chatten... :razz: :razz: :razz:
(av og til litt desorientert  :lol: :lol:)

Tina
GjenopprettetMedlem
"nnnnnzzz":

Åndemaning og besettelse  :shyone:

notert  ;D

Tina
Anonymous
Jeg prøvde å logge meg inn på chatten i går kveld; tror det var ca kl 22, men jeg fikk feilmelding om at siden ikke kunne vises. Prøvde akkurat nå og logge meg inn, og da kom jeg rett inn i chattevinduet.
Merkelige greier.........  Ja ja....... Bedre lykke neste gang

:o
GjenopprettetMedlem
"Englemor":

Jeg prøvde å logge meg inn på chatten i går kveld; tror det var ca kl 22, men jeg fikk feilmelding om at siden ikke kunne vises. Prøvde akkurat nå og logge meg inn, og da kom jeg rett inn i chattevinduet.
Merkelige greier.........  Ja ja....... Bedre lykke neste gang

:o

Jeg vet en annen som hadde samme problem, Heidi O
dette bør admin se på...

Tina
GjenopprettetMedlem
nnnnnzzz, Kan du forklare hva du mener med Åndemaning og besettelse    :eusa_doh:
Sjelevenn undrer.....