Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei dere
I går på chatten var vi 11 stykker på det meste og det var en fin debatt

Jeg håper at di som har spesielle tema di ønsker å ha med i avstemningen for neste søndagschatt kan sende dette til meg på pm eller legge det ut som svar på denn tråden.
Jeg legger ut avstemning for neste søndagschatt i morgen...
Tina
GjenopprettetMedlem
Yepp! Har ett ønske der
Diskutere forskjeller/ likheter på meditativ og sjamanistisk trance. Føler det er mange meninger og erfaringer der, så det kunne blitt en interessant diskusjon
(Ellers la jeg merke til at craftwolf var innlogget tre ganger på ett tidspunkt..det var derfor vi ble elleve

)
Inger Lise
GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":
Yepp! Har ett ønske der
Diskutere forskjeller/ likheter på meditativ og sjamanistisk trance. Føler det er mange meninger og erfaringer der, så det kunne blitt en interessant diskusjon 
(Ellers la jeg merke til at craftwolf var innlogget tre ganger på ett tidspunkt..det var derfor vi ble elleve
)
Inger Lise
Ditt ønske vil bli tatt med
Jeg talte mange Guest_ og medlemer, da jeg tellte var det 11 forskjellige, og jeg
tellte fordi jeg ikke oppfatta før rett før jeg logga ut at det står antall påloggede på chatten...

(av og til litt desorientert

)
Tina
Anonymous
Jeg prøvde å logge meg inn på chatten i går kveld; tror det var ca kl 22, men jeg fikk feilmelding om at siden ikke kunne vises. Prøvde akkurat nå og logge meg inn, og da kom jeg rett inn i chattevinduet.
Merkelige greier......... Ja ja....... Bedre lykke neste gang

GjenopprettetMedlem
"Englemor":
Jeg prøvde å logge meg inn på chatten i går kveld; tror det var ca kl 22, men jeg fikk feilmelding om at siden ikke kunne vises. Prøvde akkurat nå og logge meg inn, og da kom jeg rett inn i chattevinduet.
Merkelige greier......... Ja ja....... Bedre lykke neste gang

Jeg vet en annen som hadde samme problem, Heidi O
dette bør admin se på...
Tina
GjenopprettetMedlem
nnnnnzzz, Kan du forklare hva du mener med
Åndemaning og besettelse 
Sjelevenn undrer.....