Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Meg og min kjæreste skal fra mai og til juni oppholde oss i Peru. Kjempespennende, det er sikkert! Vi ønsker så gjerne å besøke Don Pedro og sjamanbasen hans, og skulle i den anledning ønske noen kunne fortelle oss hvordan vi kan få tak i ham?
ailo prater om han i denne artikkelen:
http://d13730.u24.kvisvik.net/index.php ... 4&Itemid=2
Om noen har tips til andre spennende steder det er verdt å besøke, er det bare koselig.
Vennlig hilsen to nyskjerrige sjeler

Anonymous
Det er nok bare Ailo som vet og han er vel nå på vei til Egypt i skrivende stund. Du får sende han en PM/email. Men han er vel ikke hjemme på over 1 uke.
Ailo har tenkt å ta med seg en gruppe til Don Pedro og co i høst. Og kanskje kommer Don Pedro til Norge i Mai. Bare Ailo som vet

GjenopprettetMedlem
heisann deja nor
jeg var nede hos don pedro i 9 uker for noen år siden
send meg en email på
whisperingwind@gmail.com så skal jeg sende deg info om hans kontaktperson i Iquitos
ellers så var jeg en tur oppe i nord like ved en by som heter tumbes like ved equador, der er det en sveitsisk dame som har et retreatsenter like ved stillehavet. fantastisk vakkert, hun driver med mye rart bla san pedro og ayahuasca, hvis dere har lyst til å bade og sole dere samtidig er det en glimrende mulighet
I den gamle inkahovedstaden cuszco finner du også mye spennende
foruten de "vanlige" nazca lines og machu picchu vil jeg anbefale titicacasjøen, puno, den peruvianske byen som ligger derved er, bortsett fra en kunstkafe med fantastisk mat som ligger i hovedgaten, kjedelig men herfra går det turer til den bolivianske delen av titicaca
derfra kan man dra på turer ut til isla del sol foreksempel
det fins de som mener at dette området, på samme måte som tibet er det for den maskuline energien, er hovedkanal for den feminine kosmiske energien ned til jorden akkurat nå
ellers så har jeg kontaktinfo til enken etter en av de store høvdingene i nordamerika i den nyere tid, hun kjenner mange der nede og arrangerer rundreiser til ulike sjamanistiske begivenheter, hvis det skulle være av interesse
god tur
GjenopprettetMedlem
Hjertelig takk for svar alle! Det hjelper meg kjempemye
Sender deg en mer utfyllende email til deg Hviskende Vind, kjempefint.
nok en gang, takk for hjelp