Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Dette hender ikke meg…… tror vi……
Det vokser noe inni hjernen min…, ingen friske nye hjerneseller dessverre, men en svulst.
Har vært plaget av svimmelhet helt siden nyår. Psykiske årsaker sa legen, eller muligens en virus. ( Har byttet lege.) Helt til jeg ramlet over ende… og ble kjørt til sykehus. Der fant de en svulst på størrelse av en liten plomme. Gulv og tak bytter plass rett som det er… Ingen gulv er rette lenger, mer som berg og dalbane. Trodde også jeg var blitt dement; ingen konsentrasjonen, finner ikke ordene… vimser og tuller og sier mye undelig…. Ja, blir oppfattet som full, av de som ikke kjenner meg….
Det skal ikke mye til før hjernen blir satt ut av spill….
Blir lagt inn på riksen på tirsdag….Operasjon antagelig onsdag. Må innrømme at jeg er litt engstelig … Tenk å åpne skallen min… Hjelp…. Håper det er sterilt der… så jeg ikke får "støv på hjernen" he he. Ja, må jo kunne fleipe om det….
Håper dere her inne vil sende meg noen healende tanker.
Sjelevenn.
GjenopprettetMedlem
Livskraft og alt godt for deg...
kariw
FAST Enterprise [Crawler]
Hei Sjelevenn.
Har "sendt", lys og healende tanker til deg. Ser at du har en engel(dame) med deg.
Lykke til.
Kristine

Anonymous
Hei Sjelevenn!
Det er tøffe ting du er oppe i nå. Tøft fysisk og tøft mentalt. Godt at du spør etter støtte blandt oss. Selvsagt sender jeg healende tanker. Føler umiddelbart at sterkere krefter enn mine egne må til, krefter som tilhører evigheten. Jeg må innrømme at jeg er en novise i så måte, men som man sier; det er lov å prøve

Jeg tenker at det burde være noen erfarne sjamaner her på sonen som kunne tre støttende til og kanalisere de gode krefter, særlig i samband med det kirurgiske inngrepet.
Dette er tiden for å være en kanal for de gode kreftene.

Dette er tiden for å ta imot.
Ønsker deg alt vel
Gorm alias Khanate
Anonymous
Kjære sjelevenn!
Det var sterkt å få vite dette. Modig gjort av deg, og bra at du forteller. Jeg ønsker deg alt hell og lykke med operasjonen. Måtte alle gode krefter stå deg bi. Kjærlighe tanker.
Anonymous
kjære Sjelevenn
Humoren har du med deg ser jeg
det ligger mye styrke i den,
og i deg som klarer å se den..

og å dele dette med oss
Det er i slike tider dørene til skattekamrene i det indre åpnes
Sender deg det jeg kan av kjærlige energier

GjenopprettetMedlem
Åhhh..... Det var en herlig respons!
Tusen takk alle sammen!!!

Anonymous
God bedring og lykke til med operasjonen sjelevenn.
Jeg har sendt deg healing

Anonymous
Lykke til med operasjonen. Jeg kjenner ikke evnene mine så godt, men
det hjelper å sende gode tanker, gjør det ikke....? Ja, jeg gjør det.
Ønsker deg alt godt

Klem Kristin
GjenopprettetMedlem

Huff, dette var ingen hyggelig beskjed å få.....Jeg kan ikke heale, men jeg kan tenne et lys og sende deg mange gode tanker.
Klem fra Silva.....
GjenopprettetMedlem
Hei sjelevenn!!
Lykke til med operasjonen!!!
Klatrendegeit
GjenopprettetMedlem
Sjelevenn
Lys i mørket fra meg til deg...
Et ønske og en bønn sterkere enn noen ord sender jeg deg
Fra min sjel til din, alt godt, alltid og uansett
Tina
GjenopprettetMedlem
Stor hjertelig takk til alle skjønne sjeler her inne!!!
Tror disse vennlige healende tanker allerede har hjulpet.... er ikke så engstelig lengre....
Jeg vil takke for hver ny dag jeg får oppleve...
Nyte de små tingene...
Leve i øyeblikket....
Masse humor og latter....
Slutte å engste meg, overlate meg med tillit til Universet...
DEN KRAFTEN SOM SKAPTE VERDEN, BANKER I MITT HJERTE.[/font]

Sensis [Crawler]
Kjære Sjelevenn.
Jeg som flere her leser det du skriver og kjenner din engstelse. Skulle bare mangle.
Jeg kommer til å tenke på deg på onsdag, jeg vil være med som healer på sjamanmåten, og jeg oppfordrer andre til å gjøre det.
Til deg som leser dette: La oss gå sammen og slå en ring av healing omkring Sjelevenn. La oss samle oss som i en sirkel, med henne i sentrum, gode mennesker omkring på alle kanter.
La oss åpne hjertene og praktisere sjamanhealing.
Det kan vi gjøre på denne måten. Når vi fokuserer på Sjelevenn, og vi får kontakt, kan vi lett og varsom trekke ut tung og urolig energi fra hennes felt, og inn i våre hjerter, og inn i den uselviske kjærligheten, som kan absorbere og transformere denne energien.
La oss gjøre det igjen og igjen den kommende uken, så godt som vi kan det.
Om du er trenet i å helbrede på andre måter, ta også det i bruk.
Sjelevenn, du kan også trekke din uro og redsel inn i hjertet, se om den kan bli absorbert og borte i den uselviske kjærlighetens felt. Det kan også hjelpe, ved siden av det vi kan bidra med.
Om du får vite det og har anledning, så fortell oss når operasjonen skal finne sted.
Alt godt til deg nå.
Beste hilsen fra
Ailo Gaup
GjenopprettetMedlem
Dette var sååå uventet MEKTIG og STORT, så jeg finner ikke ord for denne
fantastiske oppsluttning!!!
Tror operasjonen blir onsdag, vet ikke om jeg får gitt nærmere beskjed......
Dette er bare et bevis på at det finns
så mange fantastiske mennesker her inne.
Tusen takk Ailo, for ditt enormt generøse engasjemang. 
GjenopprettetMedlem
Jeg blir med på Onsdag!
GjenopprettetMedlem

kjære Sjelevenn, du er i mine tanker.. kan ikke healing men du skal få alle mine varmeste tanker og ønsker at alt skal gå bra. Du er en slik en frisk pust her på sonen og det skal du fortsette å være etter operasjon og, ikke sant? Ønsker deg alt godt.
sandra
GjenopprettetMedlem
Hei Sjelevenn
jeg hiver meg på med det jeg kan og ønsker deg en så god prosess i dette som mulig
UlveMor
SEO Crawler
Ailos forslag er glimrende, ble glad for å se det nevnt.
Et tidspunkt kan være til hjelp, men uansett så kommer gode intensjoner og uegennyttig kjærlighet til å kunne gjøre at alle ting vipper i en mest mulig positiv retning.
Så dannes en sirkel av omsorg og aktiv positiv påvirkning på det usynlige planet.
Alle gode ønsker!
Anonymous
Tenker ogsa° pa° deg, Sjelevenn!
Har haft selv en buk operasjon for noen a°r siden og sa° mye angst for narkosen. Jeg har forso/kt forberede meg for ga° gjennom tunneln inn i "narkose-landet". Min angst var "ikke kunne kommer tilbake". Og sa° gikk jeg inn i narkosen med en meditasjon om tillit i den store kraften. Alt gikk bra og jeg kom tilbake bettre som jeg gikk in.
Det o/nsker jeg ny for deg!!!!!!
Narkosen er ogsa° en sjanse for er i universet med alt hva kan skjers da...
Om du liker det: Der finns en vidunderlig CD med tibeteans meditasjoner; ogsa° medisin-matra. Titel: "Dcham sem - innner peace through the power of compassion" fra Dechen Shak-Dagsay, du kan finne det under
www.amazon. Det har mye positiv kraften...
Og om vi tenker pa° kirurger: Dom har laert sin ha°ndverk, sikker veldig bra, men vi kan ogsa° hjelper dom: med gi ro og tillit in deres ha°nder - dom trenger det.
Slik kan man er aktiv og ma°ste ikke bare venter for det hva skjers.
Alt i livet er en sjanse for blir noen bettre som det var fo/r. Ogsa° om det ikke se ut slik pa° fo/rst blikk.
Med kjaerlighet og lys, ahw.
Anonymous
Ailo:
Til deg som leser dette: La oss gå sammen og slå en ring av healing omkring Sjelevenn. La oss samle oss som i en sirkel, med henne i sentrum, gode mennesker omkring på alle kanter.
Dette er notert. Skal sende fjernhealing på onsdag!
Anonymous
God ide, jeg er med på Onsdag

SEO Crawler
eeeh,
hvis sjelevenn legges inn tirsdag, og inngrepet er planlagt på odins og hermes dag (onsdag) så har jeg en følelse av
at det kan være snakk om at det begynner kl 9 på morraen, kanskje t.o.m halv ni.
har en ganske sterk følelse for kl. 9 (men sikker i slike ting...

)
selvfølgelig kan dette være feil, men jeg synes å ha sett en gang at de gjerne går i gang tidlig.
men det er vel i dimensjonen utenfor tid og rom at vi kan hjelpe.
Anonymous
Jeg fikk også en følelse av at det skal være på morgenen.
Anonymous
"Kristin":
Jeg fikk også en følelse av at det skal være på morgenen.
Det er vel vanlig så da får en kanskje sende fjernhealing på tirsdag.