Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg har i den senere tid blitt opptatt av sjelevenn og tvillingsjel, under en regresjon traff jeg min såkalte sjelevenn i flere liv. Vi hadde et kjærlighetsforhold i hvert liv. Min guide fortalte meg under regresjonen at jeg ennå ikke hadde truffet denne sjelevennen i dette liv. Så det jeg lurer på om sjelevenn, er om det alltid er et kjærlighetsforhold, eller kan man være sjelevenner uten at det er et typisk kjærlighetsforhold? Hva med tvillingsjel, jeg har hørt at dette er en sjel som blir delt opp i to, stemmer dette? Feminin og maskulin del kanskje?
Det er ulike teorier om dette med sjelevenn og tvillingsjel, så jeg vil gjerne høre om deres synspunkter på dette.

Anonymous
Så spennende! Jeg hadde jo en opplevelse hvor jeg så flere lyskroppper som dannet en trekant
og at denne trekanten plutselig vendte om, og enden på den falt inn i brystet på meg. Jeg har fortalt
om den tidligere. Dette opplevde jeg samtidig som jeg satt og spurte hvordan en sjel blir til.
Like etter leste jeg en teori om det, hvor de mente at det blir laget, eller det oppstår
en sjel i enn matrix/ en slags boks

som deles opp i flere deler, de mente
sju, og at det da er mange grupper med sju sjelevenner. Jeg syntes at det da virket riktig
etter den opplevelsen. Jeg tror at antallet kanskje kan variere.
Anonymous
Virker jo veldig spennende det at du så flere lyskropper, og at en sjel blir delt opp i flere deler virker absolutt som en god teori. Jeg kom til å tenke på nå når jeg leser det du har skrevet at jeg en gang så flere lyskropper/lysenergi, men der dannet de en ring. Her var forklaringen på det at disse energiene vibrerer på samme frekvens, og at de kommer fra samme hovedfrekvens.Altså at jeg var en av disse energiene, som sammen med de andre energiene vibrerer på samme frekvens. Jeg forstod det også slik at det var andre grupper som vibrerte på en annen frekvens. Jeg husker ikke alt nå i farta det som ble forklart,og jeg er ikke så flink til å forklare , men skal tro om det kan ha noe med sjelevenner å gjøre. Ja,ja artig å fundere litt over dette.
GjenopprettetMedlem
Intressant, har ikke hørt dette med sjelevenn før.
Det kann forklare en del for meg.
Takk for at du fortalte.
Gunilla
Anonymous
"Fønix":
vibrerer på samme frekvens.
Logisk for meg at det gjør det. Merker det i det "fysiske" liv også at like barn leker gjerne best.
Så er det med sjelevenner kanskje at sjelene har kommer fra samme sted samtidig, og har kanskje
gjort lignende livserfaringer/levd sammen i flere liv, som gjør at tonen blir harmonisk, svinger
på lik frekvens. Like barn på et mer subtilt nivå.
Har lest litt om det der med karmiske kjæresteforhold. At det oppstår en sterk energi når
man møtes, og man føler at man kjent hverandre før, men etterhvert kan partene begynne
å forsøke å ubevisst sammenligne den andre med den personen var da de hadde et forhold
i et tidligere liv. Så klager man på ditten og datten uten å vite hvorfor, og begge er like
forvirret, for de har jo sterke følelser for hverandre.
Anonymous
"Kristin":
Har lest litt om det der med karmiske kjæresteforhold. At det oppstår en sterk energi når
man møtes, og man føler at man kjent hverandre før, men etterhvert kan partene begynne
å forsøke å ubevisst sammenligne den andre med den personen var da de hadde et forhold
i et tidligere liv. Så klager man på ditten og datten uten å vite hvorfor, og begge er like
forvirret, for de har jo sterke følelser for hverandre.
Ja, du sier noe. He, he dette kan jo være forklaringen på hvorfor man begynner å krangle ved første møte. Den sterke tiltrekningen er der, men av en eller annen grunn begynner man å kjekle om alt mulig tøys. Tja det kan jo faktisk være så enkelt at man fortsetter der man slapp i sitt tidligere liv

Hvilken terori har du om tvillingsjel da?
Anonymous
Vel....den er verre. Må tygge litt mer på den. For, om man kom med flere....hm...kan det være at man
så har delt seg på nytt igjen og blitt par? Eller at noen bare har en sjelevenn, mens andre har flere?
Vanskelig å si...