Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
GRATULERER MED DAGEN, HIPP HIPP HURRA :wub: :beer: :eusa_dance: :icon_biggrin:
Anonymous
Gratulerer med dagen!  :eusa_dance: :beer:
Anonymous
Gratulerer med dagen, Silva :eusa_clap: :wub:
Så du er en vitebegjærlig, pratsom tvilling. kunne nesten tenkt meg det, hehe... :P :lol:
GjenopprettetMedlem
Gratulerer med dagen.. :beer:
GjenopprettetMedlem
Gratulerer med dagen og  :beer:

Godt å vite at det er fler tvillinger uti her
Wolf
GjenopprettetMedlem
Til lykke med dagen! :)
Francis [Bot]
Gratulere så mye med dagen!!  :eusa_dance: :eusa_dance: :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Nææææææææææææ :w00t:

Åhhhhh, tusen takk alle sammen......

Jeg er absolutt en vitebegjærlig tvilling ja  :innocent2:....å liker nok å skrævle litt ja :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Ditt fødselstotem er Hjort

Generelt
Stikkord:  Intelligent, flink til å snakke, kunnskapshungrig, ønsker å være venn med alle og rastløs

Hjortefolk trives godt blant folk, men de er veldig sensitive for skarpe lyder og bevegelser. De er intuitive, ofte synske eller clairaudiente. Ofte er de tvillinger eller trillinger. Noen ganger kan det virke som om tankene deres raser av sted og at de ikke følger med. Hjortefolk er snille i ord, tanke og væremåte. De er flinke lyttere og er elegante i væremåte. De setter pris på skjønnhet og søker balanse i sine omgivelser. For å slappe av er det viktig for deg å være omgitt av skjønnhet og ditt hjem bærer nok preg av dette. Dette er ikke fordi du skal vise deg frem, selv om noen kanskje synes det. Det er rett og slett en forutsetning for at du skal ha det bra. På grunn av ditt milde vesen går du godt overens med barn, og de sanser det. Der det er barn til stede vil du alltid være omgitt av dem. Men det er en god ting for du er jo svært glad i barn.

Hjortefolk har forståelse for hva som skal til for å overleve, er gavmilde og ofrer seg gjerne til ett felles beste. Deres livsoppgave er å forandre og forene andre gjennom å vise dem andre muligheter. Ikke gjennom å pådytte de sin egen mening, men å akseptere dem som de er og mildt vise dem den riktige retningen.

Din personlighet utad kan virke som den er sammensatt av motsetninger; Du har en mild væremåte samtidig som du er sterk. Rask i tanken, men samtidig sen med å sette dem ut i verden. Du har ett bevisst ønske om å være en del av hele menneskeheten, å forene folk av alle slag, religioner og kulturell tilhørighet. På tross av dette kan du selv ha vanskeligheter med å forene sinn og følelser. Så lenge du flykter fra dine egne ”demoner” (Fortid) Vil du føle at du har vanskelig for å oppnå aksept fordi du ikke aksepterer ditt indre selv.

Din oppgave ligger i å lære deg å stoppe opp, roe ned din rastløse natur. Lære deg å akseptere deg selv. Du har mye kunnskap som du skal gi videre, men du må først ha tid til å formulere den. Din oppgave er å skape kontakt mellom ditt sinn og dine føleleser.

Følgetotem
Du har to følgetotem som jeg spesielt vil trekke frem i ditt tegn

Fjelløve
I ditt tegn symboliserer fjelløven at du skal lære deg å stå i din egen kraft. Det kan være at du føler deg litt ensom inni deg. Fjelløven er ett meget kraftig totem som kan lære oss å sette tanker ut i handling, uten å nøle. Den handler også om å ta lederskap, noe som for deg kanskje handler om din livssituasjon (Eventuelt arbeid). Du kan kanskje være litt utålmodig med folk og litt pådyttende når du opplever at de ikke tar i tilstrekkelig enten det gjelder arbeid eller det å ta tak i seg selv..

Sel
Selen har med din kreativitet, kjærlighet og det du lengter etter å gjøre. Den symboliserer også at man skal lytte til seg selv. Du trenger kanskje å lære å si din mening rett ut, tillate deg selv å bli hørt. 

Evner og oppgaver i livet
Du har en meget sterk intuisjon, du er kanskje litt synsk til tider. Dine oppgaver i livet ligger i å forene igjennom kommunikasjon, du arbeider kanskje innenfor forhandlinger eller som terapeut. Dette er i hvert fall yrker du passer godt innen.

Din kunnskap og kontakt blir bare sterkere og sterkere med årene, men dette gjør deg også mer sårbar for støy, uroligheter og spenninger. Samtidig opplever du at du er flinkere til å observere og å lese mellom linjene på det som blir sagt. Det er viktig at du i tiden fremover legger merke til de enkle tingene. Lytt mer til hva ditt sinn, din kropp og de nære relasjonene vil.

Helse
Å være av hjorteslekt betyr at du har kraftige fysiske og psykiske energier. Du vil også ha fordel av å rense ut med jevne mellomrom, spise mer grønt for å kvitte deg med toksiner. Kanskje til og med være vegetarianer. Ved å tenke mer på hva du spiser kan du oppnå bedre helse og energi.
GjenopprettetMedlem
Nå har jeg rett og slett hakeslepp, Whitecougar,................ :shock:

dette var til de grader så sant som det er mulig..... :shock:

Tuuuuuusen takk, for at du la inn dette for meg...... :wub:

Stoooooor klem fra Silva
GjenopprettetMedlem
Til lykke med dagen Silva  :eusa_dance:

UlveMor
GjenopprettetMedlem
:wub: Takk Ulvemor :wub:
W3 [Sitesearch]
Gratulerer med dagen  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Gratulerer med dagen  :biggrin:

:eusa_dance:

Jeg liker barn, jeg tenkte ikke på dem da jeg lagde dem, men jeg liker dem veldig godt. (Jake Thackeray)

:eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Tusen hjertelig takk alle sammen :wub:

Jeg er nå i min første dag, som hele tyvefjorten år gammel :biggrin: Eller 34 da, som noen velger å kalle det :razz:

Dagen i går var kjempekoslig, kun min datter og meg, som spiste taco, gele hører jo også med, å vi gomla sjokoladekake.
Resten av feirngen, tar vi til lørdag.

Å Cenobit, Jeg ELSKER barn, hehe......de er de vidunderligste skapningene på jord. De er noen spennende vesener, med sin ærlige og åpne, og nysgjerrige egenskaper.

:wub:
GjenopprettetMedlem
Gratulerer så masse  :biggrin: *klem*
FAST Enterprise [Crawler]
Hipp, Hipp, Hurraaaa, For Silva som har bursdag. Gratulerer så mye. Håper du har hatt en koselig dag.... med kaker, gaver og alt som hører med.
Klem Kristine :wub:
GjenopprettetMedlem
hurr hurr hurra med overstått bursdag! Mange gode ønsker for ditt neste år - altså ditt tjuefemtende....
GjenopprettetMedlem
Dagen gratulerer deg så mye! :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
:eusa_dance:Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi grattulere. Ønsker for deg av hjerte bare gode ting. Hipp Hurra for silva som vi håper en kjempe dag får.
Klemmer i fra nutta..