Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Rebekita og ”Sjamanens verden”.

Workshopen og foredraget til Rebekita høres veldig spennende ut. Forfatter av boka ”The Shamans Last Apprentice”.

Veldig fristende å melde seg på....
Men etter å ha lest litt om henne…., og om jeg har oppfattet det riktig,
skriver hun at skal du inn i ”Sjamanens verden”, må du ha hjelp med Ayahuasca.

Er hun et sted, vi som ikke tar ”plantehjelpere” aldri kan komme?
Får man da fullt utbytte av det hun lærer ut?

Rett meg om jeg tar feil...  :eusa_doh:
Måtte bare lufte dette…
GjenopprettetMedlem
Hei :biggrin:

Det er riktig at hennes vei inn i sjamanismen gikk via Ayahuasca og den er fremdeles en viktig del av det hun holder på med. Hun har bl a planer om å arrangere turer til Amazonas jungel der det blir seremonier med jungelsjaman(er).

Å drikke Ayahuasca er dog kun en teknikk, en måte å nærme seg åndene og naturen på. Det finnes mange andre måter og Rebekita benytter seg selvfølgelig også av disse.

Alle som er interesserte i sjamanisme, energiarbeid og natur vil kunne ha utbytte av workshopen

Ayahuasca-seremonier er dessuten ulovlig i Norge så alle kan føle seg trygge på at det kommer ikke til å foregå noen ulovligheter ;D
GjenopprettetMedlem
He   he   ... :biggrin: Høres betryggende ut, Inger Lise!

Ulovligheter må vi holde oss laaangt unna!

( Hva er det ikke som er ulovlig her......)

:beer:  :beer:  :beer:  = fortsatt lovlig.
Anonymous
vann også... foreløpig da :D
Anonymous
Å drikke Ayahuasca er dog kun en teknikk, en måte å nærme seg åndene og naturen på. Det finnes mange andre måter og Rebekita benytter seg selvfølgelig også av disse.

Om jeg ikke husker helt feil så har Rebekita sagt at hun ikke har brukt Ayahuasca på flere år(ikke siden hun var i jungelen i Amazonas sammen med Don Juanito) og det har åpnet diverse kanaler for henne og inn i sjamanismens verden. Og hun er mer opptatt av andre teknikker nå enn Ayahuasca. Men som Inger Lise sier så vil hun også ha med seg folk til Peru - Amazonas - der hun gikk i lære etterhvert.

Det blir veldig spennende å treffe henne, og lære mer og høre mer om hennes erfaringer på foredrag og workshop. 8)