Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei!

Ønsker egentlig ikke gjøre dette, men gjør et forsøk og ber om at noen kan hjelpe meg!!!
Er utrolig lei meg frustrert og fortvilet for noe som har skjedd den siste tiden, klarer ikke se objektivt på situasjonen. Er det noen av dere som kunne tenkt seg og spå meg/ komme med noen råd.... Desperasjonen lenge leve. Hjælp!!!!  :icon_cry:

Gjør gjentjeneste for den som ønsker å bistå meg akkurat nå, jeg legger tarot og jeg skriver astrologisk profil. Du velger selv hva du vil ha tilbake.....

For de som måtte ønske, send meg en pm, blir utrolig takknemmelig for all hjelp jeg kan få

Mvh Monica
GjenopprettetMedlem
Hei Monica,ikke vær lei deg,om kort tid vil din smerte være gått over til en ny glede.
Siden du deler med deg,vil dine deler bli til et større bilde,som du vil kunne fortstå.
Jeg lever meg inn i det jeg møter og tar en del av smerten din inn i helbredelsen.
Much more faith!
GjenopprettetMedlem
"teleterkji":

Hei Monica,ikke vær lei deg,om kort tid vil din smerte være gått over til en ny glede.
Siden du deler med deg,vil dine deler bli til et større bilde,som du vil kunne fortstå.
Jeg lever meg inn i det jeg møter og tar en del av smerten din inn i helbredelsen.
Much more faith!

Tusen takk for ditt svar og din empati. Det betyr utrolig mye.

De varmeste hilsner fra Monica
GjenopprettetMedlem
Ja, det var en flott tilbakemelding, teleterkji!  :respect:
Og ja monika, det du nå opplever, transformeres til en erfaring du kommer styrket ut av!!!
Klem til deg! :wub:
Anonymous
Jeg ønsker deg alt godt og styrke til å stå i følelsene. Det vil føre deg videre, uansett. Ha tillit til din egen kraft.
Ikke la andre stjele energien din. Det er det jeg kan si deg nå. Lykke til. :wub:
GjenopprettetMedlem
"Sister Drum":

Jeg ønsker deg alt godt og styrke til å stå i følelsene. Det vil føre deg videre, uansett. Ha tillit til din egen kraft.
Ikke la andre stjele energien din. Det er det jeg kan si deg nå. Lykke til. :wub:

Tusen takk for gode ord. Det hjelper utrolig mye.

Mvh Monica