Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
jeg anbefaller alle, både voksne å gamle, å ta seg et år på vestoppland folkehøyskole. det er den eneste folkehøyskolen i norge hvor undervisningen omhandler såkalte "alternative" temaer. Ailo Gaup har holdt seminar der et par ganger blandt annet.
dette er spesielt for de yngre her inne, men det er ingen øvre aldersgrense. på nettsiden dems, www.vofhs.no står det litt om de forskjellige linjene de tilbyr. personlig vil jeg anbefalle Aikido til alle som er interresert i sjamanisme, hvorfor orker jeg ikke forklare, men du kan jo finne det ut selv :P. personlig har jeg gått energi og bevisthet. (jeg håper ikke dette går som ulovlig reklame, hvis det gjør det så slett posten med en gang, dette er bare godt ment)

ta en titt, nettsiden er ikke den mest oppdaterte, men det står mer en nok om hver av linjene. ellers har de stand på alternativmessa i oslo hvert år.
GjenopprettetMedlem
Kyokushinkai!!! :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
trener du det ? jeg syns det høres litt skummelt ut jeg men.. :redface:
GjenopprettetMedlem
Full kontakt er skummelt
fikk meg en smell i kneet engang
så jeg har gått over til skyggeboksing.
Men det er en fin vei
for den som trenger å gå den.
:eusa_dance: :'( :biggrin: :'( :biggrin: :'( :biggrin: :'( :biggrin: :'( :biggrin: