Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
En liten hilsen til dere alle fra meg :P

Fra ting plutselig begynte å skje med meg, for snart ett år siden, så har tingene (opplevelser, lærdom på både godt og vondt) gått fortere og fortere. En stund måtte jeg legge alt på hylla, jeg rett og slett fortrengte dette nye, det ble for uforståelig og for mye. Jeg holdt meg unna denne sonen også. Fylte hverdagene med pjatt og ingenting.

Men så fikk jeg det jeg trengte for å gå videre, rett og slett et "åndelig" spark i baken, å den kjente jeg. :redface: Da nektet de meg å stenge meg lengre. Ting skjedde i rekordfart. jeg ble kjent med en som nå er blitt min bestekompis, å vi har lært mye av og om hverandre.

Men til dere: Tusen takk for deres visdomsord, at dere deler erfaringer og råd. Mange ganger nå i det siste, så har jeg saumfart dette forumet, lett etter noen som har vært igjenom noe av det samme som jeg har opplevd i det siste, når jeg har trengt en ledetråd eller rett og slett for å forstå hva som har skjedd når jeg har stått fast.

Dere er en bunt med hærlige sjeler, som jeg setter stooooor pris på. det er sååå godt å ha dere her, vet at jeg kan hendvende meg hit, få svar, bli hørt, å ikke minst satt pris på.

Ønsker dere alle en goood søndag, fortsett med det dere gjør, for det er vannvittig bra. Skal nok komme etter her jeg med, å dele mine erfaringer å bidra med at dette fantastiske biblioteket på egenerfaringer og visdomsord kan bli større og en hjelp for andre som trenger det.

:wub:Klem
GjenopprettetMedlem
Samme sparket,fikk jeg for litt over to år siden.Fra da av har alt godt i en rasende fart.Det er bare å henge seg fast. ::)
GjenopprettetMedlem
:lol: Ja, har forstått det. Men det går bedre nå, som jeg tør kjenne på det, tør være med på det og tør innse at jeg faktisk opplever dette. Jeg har fått en større styrke i det å tro på meg selv, å at dette er faktisk realitet. Å selvfølgelig er det til stor hjelp å ha støttespillere med seg, som dere å min venn. da er man ikke alene, å det er lettere å henge på.
Anonymous
takk Silva. :wub:
Jeg setter stor pris på din åpenhjertighet. Det er oppmuntrende og stimulerende. Jeg jobber med saken, hehe. ::)
GjenopprettetMedlem
Sjøl takk Silva.
Kjenner igjen det du beskriver
og er hjertens enig i Sonens betydning i en slik sammenheng :wub: