GjenopprettetMedlem
...hmm helt klart et forum for hverdagspoeter og hobbydiktere med god tid. Var det derre programmet noe særlig bedre enn et standard innslag på "Norge rundt" a' ?

GjenopprettetMedlem
"Geronimo":
...hmm helt klart et forum for hverdagspoeter og hobbydiktere med god tid. Var det derre programmet noe særlig bedre enn et standard innslag på "Norge rundt" a' ? 
Programmet var neppe særlig bedre... men hva har det med hverdagspoeter, hobbydiktere eller det å ha god tid og gjøre?
Anonymous
Har sett programmet. og lurer på hva dere savnet, som mener programmet ikke var bra???

GjenopprettetMedlem
"cenobit":
"Geronimo":
Programmet var neppe særlig bedre... men hva har det med hverdagspoeter, hobbydiktere eller det å ha god tid og gjøre?
...ingenting cenobit, rett og slett ingenting...

GjenopprettetMedlem
Det er nå vel heller sjelden at nrk lager særdeles spennende eller storslåtte "halvtimesdokumentarer"...
Spør dere meg så synes jeg programmet var informativt type tradisjonell nrk stil.
Når dette er sakt vil jeg samtidig tilføye at jeg ar glad for at nrk bruker tid og ressurser på å lage nettopp et slikt program. Jeg hadde ikke forventet noe mer enn det de leverte.
GjenopprettetMedlem
Bare at de nevner åndene
lager et program om dem
slipper dem mere inn i vår verden
som er basert på materialisme.
Åndene, noe levende vi ikke har kontrollen over,som kjenner livet bedre enn oss nyfødte.
fulle av en kraft vi ikke har lært så mye om.
øøøh....
GjenopprettetMedlem
Det er jo det vi holder på å lære nåååååååååååå!!!Hold døren åpen!!!!!!!!!!!!!!!

GjenopprettetMedlem
Jeg begynte en ny diskusjon om dette TV-programmet uten å oppdage at det var en tråd om det fra før. Etterpå har jeg kommentert innholdet i denne tråden der, dvs. her:
http://sjaman.com/component/option,com_ ... topic,7113
(
Samiske helbredere i Kautokeino)
Anonymous
Programet var ok

samenes arv,for å si det sånn jeg ser det,kunne det heller vært klokere å vise fram de unge som var healere,
de kan da ikke henge så langt etter i nord at kun noen få skal få anledning til å bli healere-stoppe blod osv,det var sikkert mange i hennes familie,
som har empati å kjærlighet i seg,isteden for skal kun en i slekta få evnene,samene har nok drevet med dette fra genrasjon til genrasjon,men å følge med i tiden,viser de oss ikke at de gjør på tv,
dette føler jeg er min rett til å bruke ytringsfriheten min da jeg har vert lærer som hjelper med å åpne opp for krafta i mange år, som ligger i flesteparten av oss igjen ordet EMPATI for oss selv å andre,er det jeg mener er nok
for å åpne seg for krafta,den er der ikke for å dele kun med noen få,jeg er fornøyd med å hjelpe å få være kanalen som hjelper å åpne andre,dette er en del av min livsvei.flere som åpner for kjærlighetskrafta en bedere verden å leve i for oss alle,ingen grunn til å holde dette skjult,dette er ikke et yrke som skal holdes for seg selv,ingen konkeransje kun dele videre,jo flere vi blir desto bedre verden å leve i,i den ofentlige etat burde bare klarsynte healere jobbet,tenk for et flott samfunn vi fikk da. klem bast