Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
Ved å søke etter "sin sjaman" settes mye i det rette i fokus,
man sender ut en energi og bestemmer seg for på et vis "å være på nett" med åndeverdenen".
Slik økes et fokus som er riktig for sjamanveien -og man ledes "den rette vei" (bare) ved å sende ut dette ønsket...

Kansje er din sjaman i din egen mage...
Kansje er han av åndeverdenen..
Kansje er "din sjaman" en virkelig person..
Kansje består sjamanen av flere som du møter på "din vei"...

Ingen vet alt og for å øke sin visdom og forståelse må man ta veien gjennom "en sirkel av kunnskapsformidlere" som kompletterer hverandre.

Hvem vet hvor Din vei går...

Vær åpen, revurder altid og husk at det er Dine sannheter du skal finne -og skape.
Dette er Min sannhet...

Lykke til:)
GjenopprettetMedlem
"ørnen":

Fy :-\

Slikt intetsigende pjatt hører ikke hjemme her synes jeg,
det ødelegger forumets seriøsitet,
for ikke å snakke om de som kommer med slikt.

Så altfor mye av slikt har redusert og nærmest ødelagt min (og mange andres...) interresse for Sjamansonen.

Prat gjerne høyt med deg selv, men vær snill og gjør det et annet sted!
GjenopprettetMedlem
"Veien blir til mens du går"
denne har de fleste av oss hørt ofte, men du hvor godt
det stemmer(hvertfall for meg)
Hvor mange ganger har jeg ikke møtt de rette menneskene,
de rette situasjonene, de rette åndene
på rett tidspunkt.
Det du søker kommer til deg når du er "moden"
nok til å motta den informasjon som er nødvendig for at du
skal kunne mestre/utføre oppgaven gitt deg,
slik at du kan ta skrittet videre i din søken
Anonymous
Jeg synes det er en innmari fin gjeng her, det vil jeg bare få sagt. :wub:

Det er ikke så mye å tilføye, men jeg kom i hu at jeg selv følte sterkt behov for en lærer/veileder en del år tilbake. Det var sågar en sjamanlærer som vurderte å ha meg som elev, den ene eksklusive- hvilken ære!
Det ble ikke noe av, noe jeg er glad for nå. Intet vondt sagt om læreren, men ingen av oss var nok modne for et sånt opplegg. (Hva jeg også tror er at sex ville blitt en del av den reisa..)

Etter som årene har gått, har jeg i større grad forstått det som bl.a. Biernna og torstein og Silva snakker om, at læreren finnes i alle og alt rundt en, og ikke minst i seg selv.
Det vil åpenbare seg underveis, bare man er åpen for det. Denne drømmelæreren finnes ikke, men er samtidig overalt.
Lykke til på veien! :wub:
GjenopprettetMedlem
(Hva jeg også tror er at sex ville blitt en del av den reisa..)

Mener du at dere var seks stykker...... eller sex  med seks...... :w00t:

Nei nå tuller jeg..... ( dags å hoppe inn i dusjen)

Nei nå retta du det, gitt.....  :exclaim: Dette ble da et innlegg helt uten mening...he  .he..... :razz:
Anonymous
Jaja, når setningen endrer seg underveis mens man skriver, oppstår en del skrivefeil. Så jeg må inn å rette.
Du er rask i avtrekkeren! :biggrin:
psbot [Picsearch]
æ e nok ingen guru som ligger med alle elevene mine....
(selv om det sikkert hadde vært en læring i det også  ;) )
det va nok bare en ønskedrøm fra din side, torstein :lol:
til det e æ altfor kjedelig. Har vært sammen med samme mann siden æ va 19,  :wub: og nu blir æ 41 i morra og har 11 års bryllupsdag samme dag. :beer: (feire,feire)

MEN æ skjønner godt det savnet av å ha noen å snakke med, som snakker "samme" språk.
det e vel en av de viktigste tingene under læring, det å ha noen å dele med.
ellers skjønne æ jo på humøret her i dag.... at det e "freddan"..........  :P
SEO Crawler
kan igrunn forstå at ørnen skrev "fy!", det var jo litt innslag av både sexisme og rasisme (om enn i litt fortynnet variant..).  siden han ikke kjenner meg, kan det ha virket litt "for mye"...litt ufint... men gud så artig det var.. :lol:

nuvel.

har merket meg at flere ganger jeg har schvuppet inn mine tidvis overbeviste innlegg, hevdet et eller annet med brask og bram, så har den godeste ædni kommet og sagt det stikk motsatte.  og jeg blir sittende, enten umiddelbart eller etter en liten stund, og se at hun har rett...

:wub:

det lika eg!  "sannheten" skifter, når perspektivet skifter, når dens kanal er en annen etc

så det e nøttig for meg.  ja, det å "tykje-så-lærerikt". det e vel få som har gjort meg den tjeneste så konsekvent.
det vil eg takk for!  (  :moreevil:  hihih  :respect:  :beer: :razz:  :innocent2:  :wub:)

eg gift meg med dokk heile gjengen! (men først må vi til saudi-arabia, der går det an...)

(steike førr tøv.... heldigvis e det snart lørdag, da bi det husvask, lidende øya, røde hender og krum rygg..)
Anonymous
ha ha ha! Æ digge virkelig tøvet ditt, torstein, likesom innsikten. :wub:
GjenopprettetMedlem
Ja, han er herlig han Torstein ....

Men totalt harmløs, vi forstår hverandre jeg og han. For vi er like på det at vi har det i kjeften, men når det kommer til handling trekker vi oss.

Nuss fra elsklingen i sør til en sexy sjaman i nord.

SEO Crawler
oioioioioi

schnuppa....

begynner du å hete opp tråden her....

mmmm

tenk på de stakkars lengtende i de tusen hjem  (de får skynde seg i dusjen, som sjelevenn...)

:razz: :beer: :o

harmløs?! det likte jeg ikke... 

i`m dangerous baby!  YES!  i am...
GjenopprettetMedlem
Selvfølgelig er du ikke bare harmløs.  :icon_biggrin:

Du er alt man kan ønske seg i en deilig pakke  8)

:innocent2: Elin
Anonymous
"twisted":

For vi er like på det at vi har det i kjeften, men når det kommer til handling trekker vi oss.

Den biten forstår jeg og... :icon_lol:
SEO Crawler
oioioioioioioioioi!!

(farsken kor fin dem e i lag, "o" og "i" , ser veldig esoterisk ut..)

nuvel, takk for de fine ord, blir helt matt her.  eg låva yu, og meir vil eg ikkje sei om den saken.. :wub:

får gift meg med meg sjøl, da.... (der kom vi visst tilbake til det opprinnelige temaet, gitt... har farsken meg kuppa tråden med skitpratet mitt....voivoivoi....)

tror det blir bra for shiwaka, det her.  og alle andre.

no har vi igangsatt en energi her, eller e det du, darling elin?  :beer:   mmmmmmmmmmmm  :respect:
SEO Crawler
øh, vil gratulere både med bursdag og bryllupsdag imorra ædni!

så har man det gjort, fort å glømme...

med de beste ønsker!!  :wub:
GjenopprettetMedlem
gratulere herfra å.........skal prøve å huske i morra da........ :P
Anonymous
Gratulerer ædni!

Jeg likte forresten dine innlegg her også. Skapte en fin balanse.
GjenopprettetMedlem
Du har fått flere gode råde; mitt er å lytte til den stille stemmen og ta den inn i deg. Min erfaring er at en får de beste  og mest opplysende svarene gjennom den stille samtalen. Det finnes mange efarne folk som kan spørres når det trengs, og som kan gi ideer om veien videre.
Men det er viktig å beholde friheten i sin egen utvikling, og ikke bli for bundet av læremestere.... 
Lykke til - hilsen kariw