Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Wow, nu har jag varit medlem inloggad 7 dager, 7 timer og 7 minutter
777 är det guds tal det? Om 666 är satans
Mvh,
Thomas
Anonymous
Og det blev inlägg 277! Heh heh

Finns det ngn numerolog som kan analysera

Snappy [Bot]
Hei, her har du en link til en numerologi side i alle fall, kanskje du blir litt klokere?!
http://www.numerologi.no/content.asp?mid=35GjenopprettetMedlem
Vanvittig bra synkronitet!!!
Opplever slike noen ganger jeg også. Den råeste (som jeg er bevist) må være denne:
Hadde i noen uker drevet å jobbet med Gudinnen Sedna, en EskimoGudinne fra nord i Canada. I den forbindelse hadde jeg vært en del på nettet og søk etter informasjon, bilder oa. Satt foran PCen og hadde nettopp funnet en liten hjemmeside laget av en Eskimojente, siden var døpt Sedna til ære for Gudinnen. Satt og leste om denne jenta og hennes liv på et lite sted i Canada. Kom så plutselig på at jeg skulle jo se Lars Monsen "Canada på tvers" på TV. Slår TVen på og der, det første som kommer opp, viser seg å være Monsen på nettopp samme sted som jeg sitter og leser om på Internett.
Jeg vet ikke om slike hendelser betyr noe men selv tar jeg dem som et tegn på å være "on track", i harmoni med livet.
Synes det blir litt sterkt når synkroniteten involverer både mennesket, åndene, TVen, og den store digitale webben!