Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Anonymous
Bevaremegvel, Silva...du er helt fantastisk...fikk lyst å gi deg en diger klem. Og forresten til alle dere andre også. :wub:

Dere er ikke her,
men jeg klemmer deres kinn.
En klem jeg sender med silkemyk vind.
Åpne et vindu, sett dere å vente...
Den vinden dere kjenner
er klemmen jeg sendte! :wub:
GjenopprettetMedlem
:'( "rørt"  :wub: Du å fantastisk Kira.......smask til deg å alle dere andre......
GjenopprettetMedlem
vi er en del av den store sanhet. i kjærlighetens og helbredenes lys. dær troen på d du gjør for andre kommer tilbake til deg
GjenopprettetMedlem
Har merket det. :wub:
GjenopprettetMedlem
:wub:  :wub: :wub:
Anonymous
Det ble for mye og sitere  :wub: :wub:  :respect: :respect: :respect: : Til dere alle.
GjenopprettetMedlem
Der jeg føler at jeg er nå

Er på vei mot noe,men aner ikke hva det er som venter i andre enden fordi stien blir bare opplyst litt etter litt og det er altid en eller flere sideveier man er nyskerrige på og undersøker før man igjen vender tilbake til hovedstien.En streifer,streifer fra sted til sted uten å slå seg ned et spesiellt sted,noen har et sted som hjertet er knyttet til,andre leter også etter det.Møter andre stier som dukker opp ved siden av ens egen eller i en korsvei,noen stier er lange,andre er korte og den som fulgte deg et stykke er der ikke lengre,han/hun må gå sine enge veier og kansje en dag vil stiene krysses igjen.

vet ikke helt om det ble litt små"overdrevet" eller noe  :shyone: men det var det som fingrene ville skrive  :icon_lol:
GjenopprettetMedlem
--
GjenopprettetMedlem
Da må vi gjøre noe slik at vi bevarer den naturen som er igjen :moreevil:
GjenopprettetMedlem
:idea:EUREAKA!! For vi er naturen, vi er naturbarn, vi danser med ulver og priser månen og vet at overnaturen er hva som kalles overnaturlig og at det ligger i vår natur og bli naturlige ;)