Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Har lagt merke til at på de kursene jeg har vært på,er det flere og flere ifra helsevesenet og psykiatrien.Er de lei den boklærte medisin?Ser de at ting ikke fungerer?Eller er medisinen så stivbeint,at de selv må søke andre svar? :exclaim:
GjenopprettetMedlem
Det er jo helsevesenet som er det alternative..
Det som vi tror er det alternative er egentlig
det opprinnelige... hva var først tror du..

Plantemedisin eller syntetisk??
Anonymous
Det er mange healere i helsevesenet, og det er ikke alle som er klar over det selv. Min tannlege er det, og jeg har alltid lurt på om han vet det selv.
GjenopprettetMedlem
Synes det er supert at de søker mot det alternative når deres egen "medisin" ikke virker  :innocent2:

Har selv fått "alternativ" behandling her ved psykiatrien, etter jeg hadde hatt kognitiv terapi i over to år og det ikke hjalp.
Dette skjedde i sommer, jeg er nå faktisk så frisk at jeg er begynt å jobbe igjen. Ikke fullt, men jeg er i gang :eusa_dance:
Det er en fantastisk følelse av frihet jeg opplever nå etter at angsten har sluppet taket  :w00t:  :wub:
GjenopprettetMedlem
Det samme er det flere som har sagt til meg etter at de har vært på behandling hoss meg. :wub: