Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Stikker stadig innom chatten på søndager i håp om at det skal være liv der, men nei.. Var det ikke engang sånn at søndag var chattedag? Eller husker jeg feil?
Nåja, går vel an å starte no sånt nå i alle fall, i hvert fall for dem som kommer inn. Kanskje dere får bytte nettelesere, funker hos meg i mozilla firefox. Bortsett fra at jeg som oftest må logge på som gjest.
Ses?
GjenopprettetMedlem
Jo det var en gang søndag chatt, men det er vanskelig å logge inn for tiden..
Jeg selv måtte sette et tall etter navnet, og da kom jeg inn...
GjenopprettetMedlem
Det er mange rare krumspring for å logge inn. :wub:
GjenopprettetMedlem
"WhiteOwl":

Stikker stadig innom chatten på søndager i håp om at det skal være liv der, men nei.. Var det ikke engang sånn at søndag var chattedag? Eller husker jeg feil?
Nåja, går vel an å starte no sånt nå i alle fall, i hvert fall for dem som kommer inn. Kanskje dere får bytte nettelesere, funker hos meg i mozilla firefox. Bortsett fra at jeg som oftest må logge på som gjest.
Ses?

Hei dere alle

Æ har vært i 120 denne sommeren og har desverre ikke hatt tid å følge opp chatten... :confused:

Har nu tæsta og sett at æ kommer inn lett som bare det, håpe at dåkker å gjør det...

Og da starta æ like godt opp dær æ slapp, kom å prat på søndag kl 20.00, æ bi dær å æ håpe å se så mange som mulig av dåkker der, tema og sånt lægge æ ut som egen avstemming i en ny tråd her i dag

Lys & Kjærlighet
Tina
GjenopprettetMedlem
Hvis jeg er heime da skal jeg slenge meg utpå,
men reiser til skogs i helga og kommer tilbake en eller anna gang på sønd 8)
Anonymous
Ja, æ har prøvd og kommer mæ ikke inn. Så det har æ gitt opp.  :exclaim:
GjenopprettetMedlem
"Fønix":

Ja, æ har prøvd og kommer mæ ikke inn. Så det har æ gitt opp.  :exclaim:

Fra hvilken nettleser ?

Har du prøvd Mozilla Firefox ? Den er bra og lett å komme igjennom på, ta kontakt om jeg kan være behjelpelig her...
La mye stanse oss men ikke en nettleser  :wub:

Tina
GjenopprettetMedlem
Jeg klikka meg rett inn uten problem :w00t:
Anonymous
Nu har æ installert Firefox, og kom mæ endelig inn  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
"Fønix":

Nu har æ installert Firefox, og kom mæ endelig inn  :biggrin:

:eusa_dance: :eusa_dance: HURRA HURRA HURRA  :eusa_dance: :eusa_dance:

Ingen svartans pc`dritt skal stoppe oss *hylflirer*

klæm t dæ fra mæ
Anonymous
Nei sant nok. Skal bli artig å skravle med dæ igjen  :icon_biggrin: og alle de andre
GjenopprettetMedlem
*Dytter opp*

Husk chatten på søndag :wub:

Tina