Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei!

Jeg har vært ute på tur og møtte bl.a. en kvinne fra Kroatia. Hun har mesteparten av livet sitt brukt mye tid på å studere og lære seg gamle sirkeldanser. I starten mest fra ØstEuropa og etterhvert også Tyrkia og Egypt....og de siste par år også SørAmerika. Hun arbeider videre som healer og har en sjamanistisk vinkling på ting. Jeg fikk være med på et par av disse dansene og det var en virkelig nydelig opplevelse  :wub: Det er skikkelig godt å smelte sammen i enhet i sirkel mens man danser og synger.

Jeg ønsker å få henne til Norge for å holde kurs hvilket hun gjerne vil. Dette vil ikke bli med det første da hun er på vei til SørAmerika for et langt opphold. Men jeg ønsker å få evnt tilbakemeldinger for å måle litt interessen for slikt et kurs blandt de som kunne ha lyst til dette. Jeg vet at hun ikke er dyr heller....sikkert ganske normal pris. Det kan være snakk om helgekurs men hun sier at det ideelle er å bruke 5 dager. Jeg tenker først å fremst på Østlandsområdet.

Er her noen som kunne tenkt seg noe slikt som dette?

UlveMor
Anonymous
Dette er noe jeg kunne tenkt meg, når tid og alt ellers er på plass. :icon_biggrin:

Har deltatt i en sirkeldans med Anne Klanderud en gang, og det var en helt spesiell opplevelse.
En følelse av identitet og tilhørighet på samme tid. For en nokså rotløs individualist var det virkelig en annen type erfaring som ga meg noe å tenke på. :w00t:

Fellesskapet i en sirkel er helt unikt. :wub: