Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg må rett og slett inrømme at jeg aldri har vært noen kløpper til å gå i skogen
Jeg er faktisk dritredd for å gå i skogen, mulig dette har noe med at jeg ble jaga av en bjørn i skogen da jeg var liten (helt sant faktisk).
Er det noen der ute som hverken er redd eller uerfaren, slem eller ufin som har lyst til å rusle i skauen med meg en vakker dag, kveld eller kanskje også en natt?
Hilsen en kar som vil nærmere naturen (til den grad man kan komme nærmere en det vi alltid er) men du skjønner.
Koko
Ps: mulig denna trå'n skulle vært et a'ant sted men her er'n
GjenopprettetMedlem
Les denne Koko,
så forstår du at det ikke er noe å frykte
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... pic=2388.0GjenopprettetMedlem
det hadde jo vært utrolig koselig av noen å ville gå tur med deg, så vi får håpe noen vil det. selv er jeg ikke så koselig

. men, noe som kansje kan hjelpe er å ta ting litt trinn for trinn ? jeg kjenner et par folk som er veldig redd for å være i skogen, spesielt om natta. de har nå tenk å bryte igjennom den redselen, ved å først gå i nærheten av en skog, så i nærheten av en skog alene, så i nærheten av en skog om natta, så i en skog, så i en skog alene, så i en skog om natta, så i en skog om natta litt lenger unna hverandre... =P så i en skog om natta uten mobiltelefon.... osv... jeg vet ikke jeg, men hvis du må gjøre dette selv kan dette kansje hjelpe.
Anonymous
Jeg tar meg en tur i skogen nå jeg. Artig med et sånt "tilvendingsprogram" du nevner men jeg har mer sansen for å hoppe i det. Hadde vært veldig ålreit å hatt noen å rusla litt i skauen med da så bare si ifra hvis det er noen med samme ønske der ute

Anonymous
Tja hadde jo vært artig med en skogstur

Anonymous
Jeg bor på Opaker i Nes på Romerike ca 1 time utenfor Oslo

Anonymous
Nei og nei, blir for langt unna. Så kanskje Ulvemor bor nærmere og kan rusle tur i skauen, sammen med deg

GjenopprettetMedlem

Jeg bor 2 timer sør for Oslo.....håper du finner noen litt nærmere, er vel enklere det. Måtte skogen og du smelte sammen til et.
Den vaskebjørnen din er søt altså!!!
UlveMor

Anonymous
Ja! er den ikke! Jeg elsker det nysgjerrige utseende