Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Anonymous
http://tbt.sjaman.com/

Under 1 måned igjen til påmeldingsfristen går ut angående tur til Peru - 30 Mars-15 April.  8)
Det står mer ang info på den siden som står overfor her.
Anonymous
Første turen som det står om her blir avlyst pga for få påmeldte ifølge Lasse - det var siste påmeldingsfrist i dag- og tror at det er større interesse for tur nr 2 til Peru. Trist, men sånn skjer - og det har jeg vært forberedt på og jeg drar til Guillermo Arrevalos camp alene i Mars/April. Og har fått info fra Guillermos Arrevalos kone Sonia på spansk dog - men forstår litt av det og jeg lærer jo spansk litt etter litt hver dag nå.  8)

http://tbt.sjaman.com/

Tur nr 2 er fra 2 juli - 22 juli og påmeldingsfrist er 1 Mai.
Anonymous
Fyttirakkern, hvor skuffet jeg ble da jeg fikk mailen fra deg, David. Vurderte seriøst å gå inn i en dyyyp depresjon, låse meg inn i min lille hule og svelge nøkkelen. Jeg hadde gledet meg, planlagt, gledet meg, ryddet huset, gledet meg, kjøpt spansk-kurs, gledet meg, visualisert, gledet meg, gruet meg litt, gledet meg og så sitter jeg her med håret i postkassa (har ikke skjegg) og sorgen river og sliter i min sønderknuste sjel. :'(
Jeg reiser alene, sa jeg til min ugifte mann.  Nei, det får du ikke lov til, sa han. Joda, sa jeg, det får jeg så det så. Nei, sa han det går aldri bra. JO, skrek jeg og kastet en kjøttkake i hodet på ham...
Oi,...  :redface:.
Nei, nå går jeg visst for langt her. Jeg snur og går tilbake...

Selvfølgelig velger jeg å være med på en tur senere. Får satse på juli turen da. Til høsten blir det, nå bestemt, skolebenken for meg.
Nå får jeg enda lengre tid å glede meg på,...så det så.

Takk for all info fra deg, David. :wub:
Ønsker deg god tur når du drar...(karnsje jeg skulle... ;) )! :icon_cool:
Anonymous
Huff..ja - det er ikke alltid det går som man har planlaget - det erfarer man jo av og til - ting skjer underveis.....
Men det går alltid et fly eller tog som det heter.  8) Jeg tror nok at det er lettere å få flere folk til turen i Juli pga det er jo fellesferie og det er lettere å planlegge sommerferie og sånt da for en nordboer.

Mulig også at opplegget i Påsken var kanskje for ambisiøst - Lasse er ambisiøs :) Men for min egen del så ønsker jeg å ikke være avhengig av Sjamansonen ang reiser så om en tur går i vasken så har jeg en Plan B for meg selv så lenge det er mulig.
GjenopprettetMedlem
:lol:  :lol:  :lol: Nå er Kira gira....
Fyttirakkern, hvor skuffet jeg ble da jeg fikk mailen fra deg, David. Vurderte seriøst å gå inn i en dyyyp depresjon, låse meg inn i min lille hule og svelge nøkkelen. Jeg hadde gledet meg, planlagt, gledet meg, ryddet huset, gledet meg, kjøpt spansk-kurs, gledet meg, visualisert, gledet meg, gruet meg litt, gledet meg og så sitter jeg her med håret i postkassa (har ikke skjegg) og sorgen river og sliter i min sønderknuste sjel.
Jeg reiser alene, sa jeg til min ugifte mann.  Nei, det får du ikke lov til, sa han. Joda, sa jeg, det får jeg så det så. Nei, sa han det går aldri bra. JO, skrek jeg og kastet en kjøttkake i hodet på ham...

Uff da... mener ikke å le.... dette var jo trist...  :'(  men du fletter liksom inn humorn inn i sorgen... på en måte som jeg ikke kan motstå....  :badgrin:
Anonymous
hehe enig med sjelevenn. Kastet kjøttkake på din mann  :lol:
du kommer deg nok på tur skal du se en annen gang  :wub:
Anonymous
He he,...den kjøttkaka va nok bare et produkt av min overstimulerte fantasi (etter å ha fulgt med på "Galehuset 18",sjamansonens svar på "Hotell Cæsar").

Joda, tur blir det.
Det er sikkert en mening med dette også.  :wub:
Anonymous
Jeg fikk email fra Lasse og det ser ut til at det ikke blir nok påmeldte til Peru nå heller i juli . Men jeg skal lage min egen tur som jeg gjorde nå i Mars/April. Og om det er noen som hadde meldt seg på eller hadde tenkt å reise til Peru i regi av Sjamansonen så kan jeg skreddersy en tur for dere utifra hva dere vil og hvor lenge dere ønsker å være der og inkludere Espiritu de Anaconda som jeg har vært i før sjamankongress i Iquitos og så dra til Andes - Cuzco og erfare San Pedro-seremoni blant annet. Det er bare å sende meg PM.