Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Er det noen av dere som kjenner til, evt assosierer noe til 'embala'?

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne å lete...
GjenopprettetMedlem
minner jo litt om shambala, eller shangri-la.
Finnes en annen link her om det...under utopia.
Minner også om embla, den først kvinne i norrøn mytologi...
kanskje bare sannsynligheter...
I hvilken forbindelse oppsto spørsmålet?
Lys og kjærlighet
månestråle :wub:
GjenopprettetMedlem
Takk for at du tar deg tid til å svare. Jeg vet virkelig ikke om dette er rett forum å spørre.

Jeg har motatt en del kryptisk informasjon, og jeg er absolutt ikke dreven nok til å klare å tolke ting på egenhånd. Flere ganger er jeg blitt vist et tegn. Tegnet har jeg fått hjelp til å tolke. Det har å gjøre med jording og det å finne kraften i moder jord.
Jeg har derfor lært å jorde meg, og jeg har virkelig klart å oppnå en kontakt med naturen og energiene rundt meg.
Men jeg føler at jeg ikke har kommet i mål med det tegnet symboliserer. Derfor ba jeg om å få noe mer konkret å jobbe videre med, en rettesnor. Og ordet 'embala' slo ned i meg. Det skrives jo ikke slik, men det uttales slik...

Jeg har store problemer med å skille mellom fantasi og virkelige budskap, og har tidligere oversett meldinger jeg har fått. Jeg prøver derfor nå å se om embala kan bety noe. Men det er virkelig vanskelig å finne frem. Å søke på internett feks er håpløst, og siden symbolet har blitt gitt meg under reiser, av en gammel vis indianer, håpte jeg at det kanskje fantes noen her som kunne hjelpe meg med den virkelige meningen med ordet...
Anonymous
Noen ganger kan løsningen være nærliggende og enkel: du ba om noe konkret å jobbe med - så fikk du ordet embala - emballasje: Kanskje du skal fjerne den uvesentlige forpakningen, emballasjen, for å nå frem til kjernen. Det ville jo rime med jordingen også. Kvitte seg med unødvendig bagasje.  ??
GjenopprettetMedlem
...hadde det vært "shaumbra" istedet så kunne du sett på www.crimsoncircle.no   ...der finner du mange kanaliseringer som mange i verden er opptatt av. De nye verdensenergiene etc... Det er et symbol der med 2 ringer som sitter i sammen. Kanskje du bør sjekke ut nettsiden for å se om det er noe for deg ?  :w00t: :o :eusa_pray:
Anonymous
Kan det være Mbala (m`en uttales slik at det høres ut som e i beg.)?
Dette er en kommune i Zambia som ligger ved sørenden av Tanganykasjøen i Afrika.
Det har pågått et kommunesamarbeid mellom denne afrikanske kommunen og Eid kommune.
Hvis du leter på Mbala finner du en del om dette samt mange sider på engelsk som jeg ikke så meg tid til å se igjennom.

Man kan finne svar på de utroligste plassene!
GjenopprettetMedlem
"Masha":

Noen ganger kan løsningen være nærliggende og enkel: du ba om noe konkret å jobbe med - så fikk du ordet embala - emballasje: Kanskje du skal fjerne den uvesentlige forpakningen, emballasjen, for å nå frem til kjernen. Det ville jo rime med jordingen også. Kvitte seg med unødvendig bagasje.  ??

Høres fornuftig ut. Jeg får meditere litt på det der...

For akkurat nå kan jeg ikke fatte hva mer jeg skal kvitte meg med... :confused:
GjenopprettetMedlem
Stå på å let ::)
GjenopprettetMedlem
"Geronimo":

...hadde det vært "shaumbra" istedet så kunne du sett på www.crimsoncircle.no   ...der finner du mange kanaliseringer som mange i verden er opptatt av. De nye verdensenergiene etc... Det er et symbol der med 2 ringer som sitter i sammen. Kanskje du bør sjekke ut nettsiden for å se om det er noe for deg ?  :w00t: :o :eusa_pray:

Interessant side  :) Takk. Kommer nok til å snoke litt der ja.
GjenopprettetMedlem
"Kira":

Kan det være Mbala (m`en uttales slik at det høres ut som e i beg.)?
Dette er en kommune i Zambia som ligger ved sørenden av Tanganykasjøen i Afrika.
Det har pågått et kommunesamarbeid mellom denne afrikanske kommunen og Eid kommune.
Hvis du leter på Mbala finner du en del om dette samt mange sider på engelsk som jeg ikke så meg tid til å se igjennom.

Man kan finne svar på de utroligste plassene!

Ja, jeg fikk opp mye om Mbala da jeg søkte på nettet. Så jeg skal absolutt sette meg inn i hva det er som forgår der!
GjenopprettetMedlem
Embla,gammelt navn på god kvinne!