Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei :D
Søker råd her om det jeg går og lurer på.
Jeg har blitt kjent med en dame, og denne damen har tekster som handler det om å stoppe blod osv.
Hun satt og snakket om dette en gang, og jeg spurte om jeg kunne få skrive av disse tekstene.
Dette var helt greit for henne. I ettertid begynte jeg å tenke på om det egentlig skal følge familien, slekta hennes.
Jeg sa det til henne, men nei hun følte det på seg at jeg godt kunne få skrive det av. Men jeg har fått en fiks ide om at dette burde følge slekta hennes. Hva mener dere?
Jeg har nylig fått vite at min bestefar kunne stoppe blod,  men så vidt jeg vet har han ikke lært dette videre.Vi ble litt overrasket de fleste av oss, for dette viste vi ikke. Hadde det kommet i fra bestefar, hadde det føltes mer naturlig.
Jeg slo det i fra meg om å dra til henne og skrive det av. Men så opplever jeg at det kommer tilbake til meg, jeg leser om det, jeg hører om det.
Damen spør stadig om når jeg kommer, for hun har ingen problem med dette at jeg skal få skrive det av.
Hva mener dere? Skal det følge slekta, eller kan jeg skrive det av. Jeg vil selvfølgelig behandle det med respekt.
Anonymous
Min avdøde mor kunne stoppe blod, og blant hennes notater fant jeg et skriv hvor fremgangsmåten ble beskrevet. Jeg tar vare på det som en skatt, og den eneste som får den er min 18 årige datter, når tiden er moden.
Min mann har også en metode fra sin far, og han har gitt den til to personer. Men det er hans valg som jeg ikke blander meg i. Men personlig mener jeg at det skal følge slekten.  :icon_lol:
Anonymous
.
Anonymous
Siden hun tilbyr deg det og siden du selv vil ta imot, syns jeg du skal si ja. Kanskje gjør du henne en tjenestge ved å ta imot kunnskapen.

Mvh Ailo Gaup
Anonymous
"silverspirit":

Siden hun tilbyr deg det og siden du selv vil ta imot, syns jeg du skal si ja. Kanskje gjør du henne en tjenestge ved å ta imot kunnskapen.

Mvh Ailo Gaup

Jag håller med. Ta det, bruk det, men hoppas du aldrig får tillfälle att använda det!

Det var faktiskt du Ailo som sa något liknande till mig i telefon en gång då jag berättade att farfar kunde stämma blod/stoppe blod och även om han aldrig hann lära mig innan han dog, har jag stoppat 2 ganska kraftiga blödningar på mig själv. När jag sa att jag "bara kunde på mig själv sa Ailo "hoppas du aldrig får använda det på ngn annan" - kloka ord  :respect:

Mvh,
Thomas
Anonymous
Ja, det var kloke ord. Det håper jeg at jeg får brukt det minst mulig.
Mens jeg skrev innlegget, merket jeg et intenst nærvær. Jeg "hører" hjelperen min som er same, sier med rolig og sindig stemme, at selvfølgelig kan jeg skrive av disse tekstene.
Når jeg da bestemte meg for å gjøre det, så kom det en voldsom behagelig energi mot meg.
Jeg tolker det som et tegn på at det er greit da.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle  :icon_biggrin:

Efter at læst om dette emne, bør I vide, at hvis I kun giver det til jeres børn, - uddør den opskrift tilsidst.
Giv den videre til mindst 1 udenfor familien pr. generation, på den måde overlever den.

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Hei :D
I går var jeg hos damen og fikk disse formularene. Vi satt i hennes røde sofa, hun hadde tent lys og behagelig musikk hørtes i bakgrunnen.
Det var en fredelig stemning, og jeg så lysvesener svinset rundt.
Det kom en ørn som sirklet rundt, en stor svart/hvit ørn. Jeg hørte suset etter vingeslagene. Ørnen ville være med.
jeg fikk de overrakt og jeg håper at jeg får brukt det minst mulig.
Nå vil jeg ta godt vare på disse formularene.