Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Må bare fortelle dere det, bare må. Her forleden kjøpte jeg meg ny tv, sånn der nymotens greie, plasma et eller annet. ( tror jeg er materialist, hihi), og joda  den er  jo bra så vidt, bedre for meg p.g.a.  dårlig syn, ( alt er STORT)men så etter noen uker så begynte  det skje ting (uff og uff) jeg VET jeg slo den av ( er ikke senil ennå) men den derran  flatskjermen presterte å slå seg på helt  uten min hjelp og  i skjermen  var det bare snø. Hmm, tenkte jeg , har jeg ikke slått  deg av likevel.. ok da.. slo av  den dingsen med helt riktige bevegelser med fjernstyringen.. og var såre fornøyd.. skjermen  ble svart og den røde lampe lyste som det sto i bruksansvisningen det skulle gjøre... men så... jeg satt å jobbet ved pc:n og sånn tilfeldig kikket jeg på den nye anskaffelsen og  iiiiiiiiik.. den  hadde slått seg på igjen, av seg selv... hmm... og jeg VAR IKKE i nærheten fjernkontrollen engang... tok å ringte servicemannen og fikk spørsmål om fjernkontrollen pekte mot tv:n, men det gjorde  den IKKE.. det her har skjedd en del ganger, så nå  venter jeg bare når tid  dingsen slår seg på igjen( fint med automatikk, hehe) muligens er det feil et eller annet sted eller så er det  noen  energier her som  lager rampestreker.. eller spøkelser( er ikke redd , fordi jeg har hatt litt av hvert her i denne leiligheten og er vant med at noen  " går" her, selv om jeg fikk nå fjernet  "det" eller "de" er det mulig at "de" har returnert tilbake og vil se på tv??? jaja, så lenge de bare gjør det så er det greit...
;)
GjenopprettetMedlem
Hehe, det kan virke som om du bor sammen med noen ertekroker, ja. Hvis du har hatt noen der til å fjerne de, er det ikke sikkert at h*n har gjort en "god" nok jobb. Da hadde de ikke kommet tilbake.. Men det er jo ikke noe i veien for at det er noen nye "leieboere" du har fått i hus.

Det viktigste for deg er om du føler det er greit at de er der eller ikke. Er det ikke greit, bør du nok, for din egen del, finne noen som kan fjerne de for deg.

Lykke til  :)
GjenopprettetMedlem
Har ertekroker selv her hjemme,de gjemmer ting flytter på dem og lager lyder,men som de sier,de liker å ha det moro,det spriter opp hverdagen,de er harmløse :P
GjenopprettetMedlem
Det spøker hos meg også
jeg er helt omgitt av ånder
som vil innpå meg

men jeg er sjefen
det er min kraft de slurper på
det skal de forstå.

de er krefter,jeg slipper dem helt innpå meg
blir dem,besatt av åndekraft er jeg uredd,på linje med åndene.
Folk?,er de mennesker?,Alver?,Aliens?;Sjamaner?(oyess)!
Sjamaner besøker hverandre gjennom et hull i tapeten.
Sjamaner kikker på hverandre,sender øynene sine i min retning.
Hva gjør alle folkene inni meg,har de ikke et hjem å gå til?
Å de elsker kraften,jeg lager kraften,så kommer de.
Fylle opp meg,så jeg har noe å sende tilbake.
De morrer seg med vår påståtte kontroll over verden!!
GjenopprettetMedlem
Godt sagt :eusa_clap:
Anonymous
Har slått meg til ro med  mine "gjester", de får nå være her  å holde på med rampestrekene sine :lol: men på lørdag skal jeg bytte tv:n  :badgrin: :badgrin: så får jeg se om  "de"  fordufter da. Tror ikke de er  de samme som  jeg hadde før, de her virker mere  sånn rampeaktige, de  2 forrige som jeg fikk fjernet var ikke så snille akkurat. Er ikke redd selv om jeg er mesteparten av tiden alene, men det har vært noen som har lurt på om jeg ikke skal flytte p.g.a. mine "ubudne gjester", men nei, jeg skal ikke noen sted, har det ålreit her med mine  rampete "venner". Vet jo aldri hva de finner på, og det er jo litt morsomt...
( har nå iallefall  selskap her) :lol: :badgrin: :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Kos deg med dem :wub:
Anonymous
ja sku du treng hjelp sui i fra . bare du dekker utgifter til reise + 500 i gave
kjem æ på direkten .
oakmann2