Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle sammen
Nå reiser jeg til Mesnabakken for å feire alternativ jul der.
Så GOD JUL ALLE !

GjenopprettetMedlem
God Jul til deg og dine
og alle andre på Sonen og ellers i verda

Kos dere, nyt livet og elsk livet
Anonymous
Ønsker alle en Riktig God Jul..
*Skapheksa*Inger Lise
Sensis [Crawler]
Jeg fikk denne julehilsen fra Dusty Miller og hans familie...en treåndsjaman fra England.
Han kommer fra elfinn-folket, en pre-keltisk folkegruppe, og i vår tid er det en håndfull eller to overlevende fra hans stamme.
Bringer dette videre til alle.
Alt det gode til dere...
og se og hør på dette til hjertet blir varmt og øyet stort og vått:
http://www.themillerclan.org.uk/who/Yule.htm
mvh Ailo
GjenopprettetMedlem
En riktig god jul til alle sammen,
skal feire nyttår på høvringen, gleder meg til å komme så nærme stjernene.
var en gang i hemsedal når jeg var liten, og så stjernehimmelen som jeg aldri har sett den senere.
Håper jeg får se den like klart i år også.
Mvh jimango
GjenopprettetMedlem
Varme tanker til alle i julen

GjenopprettetMedlem
Ønsker alle mine venner her inne på sonen en riktig god jul og et godt nyttår

Anonymous
God jul til alle dere herlige mennesker her inne på sonen

Anonymous
GOD JUL TIL ALLE HER INNE!

GjenopprettetMedlem
Ja no e vi snart inne i en høytid som vi bruke sammens med våres familie og venna. Det gir tid og rom for ettertanke over livets gleder og sorger som har vært. Og status er at en har det godt, heldig å ha en god jobb, friske barn, gode venner, inkluderende familie og verdens beste livsledsager.
Etter arbeidstid i dag ble jeg sittende og tenke på de menneskene som ikke har det bra hverken økonomisk eller helsemessig.
Mine tanker går også til de familier som går en skremmende tid i møte hvor de neste dagene er preget av mørke, redsel og disharmoni. Krisesentre er fylt opp av engstlige kvinner og barn som må flykte fra hjemmet.
Det gjør meg trist å tenke på at det er mange barn som ikke gleder seg til de nærmeste dagene, øynene deres er ikke tindrende og fylt med glede men med sorg som vil følge dem lenge.
Mine tanker går til de frivillige menn og kvinner som arbeider for å hjelpe de som trenger det aller mest, all respekt til dem.
Det var mine tanker i denne førjulstid, måtte bare få det ned..
Men jeg drister meg nå uansett å ønske alle en riktig GOD JUL og GLIMRENDE NYTT ÅR
Roy
Anonymous
Det er ikke pakka
og mat som er best.
Det er ikke gløggen som
varmer mest.
Men en ting som
man ikke kan ta i,
nemlig...tanken på dem man er glad i.
En velsignet God Jul til dere alle!
Francis [Bot]
Ei riktig god jul til dere alle! Kos dere masse masse!
Julehilsen fra Ulva!

Anonymous
God jul til alle dere her på sonen!!!
Og takk for en berikende tid og fellesskap her inne!!!
Varme hilsen fra alperna - nesten uten snø - bare litt på fjelltoppene.
GjenopprettetMedlem
God Jul til dere alle på sonen,skal i dag lage jul for alle de som er enslige og sitter hjemme allene.Skal kjøre rundt med julemat og gaver til dem.Gleder meg.