Denne ble videresendt til min email i dag. Interessant...
hilsen kariw
Jord Logg av Celia Fenn. Hva Skjer med Jordens Magnetfelt
>
> JORD LOGG
>
> Januar 2007
>
> Av Celia Fenn
>
>
>
> 8. Januar: Jorden befinner seg i prosessen med å omjustere (omkalibrere) energiene sine etter den massive tilførselen av Lys som strømmet inn i den Kollektive Bevisstheten i desember. Denne justeringsprosessen blir opplevd på det individuelle og de planetariske nivåer.
>
>
>
> Individuelt, ser det ut til at de subtile kroppene reguleres (omstilles) på HJERTE CHAKRA nivået, for å tillate de kraftfulle strømmene med den innkommende Tvillingflamme energien. Jeg vil kalle dette en "ekspansjon" av Hjerte Chakraet. Mange mennesker har lagt merke til at gamle venner og elskere vender tilbake nå, og synes å være mer åpne og kjærlige, noe som tillater forsoning og at flere kjærlige forbindelser kan formes. Det er som om hjertet har ekspandert for å gjøre plass for disse forholdene, hvor det ikke var noen plass tidligere.
>
>
>
> KJÆRLIGHETENS energi strømmer mye sterkere, og det er også en dyp følelse av FRED tilgjengelig akkurat nå, en dyp indre fred som ikke var tilgjengelig tidligere.
>
>
>
> Men, etter hvert som vi tilpasser oss som et Kollektiv, opplever vi symptomene på elektromagnetiske forstyrrelser i våre egne energifelt som enkeltmennesker. Disse inkluderer svimmelhet, kvalme, diaré, søvnløshet, utmattelse og leddsmerter. Også hjertebank kan oppleves etter hvert som hjertet tilpasser seg. Enkelte mennesker forteller om sterke emosjonelle symptomer på engstelse, ensomhet, depresjon og at de føler seg fullstendig "fortapt og bortkommet" eller at de "sitter fast". Mitt råd er å ikke ta det personlig, det er en Kollektiv justering eller tilpasning, som blir opplevd individuelt.
>
>
>
> Mennesker lærer å fungere som et Kollektiv, og de Lysarbeiderne som har påtatt seg arbeidet med å holde den 9. dimensjon av Jordens forvaltning, vil helt opplagt føle alle forandringer og justeringer (tilpasninger) i Jordens Kollektive Bevissthet. Disse Lysarbeiderne er mer sensitive for disse forandringene fordi dette er deres arbeid, å flyte med forandringene i Lys og energi og å hjelpe det Kollektive til å tilpasses og stabiliseres. Jeg kan bare foreslå at om du føler disse forandringene, forsøk å holde deg jordet og hvil. Ikke press deg selv eller kroppen din i denne tiden. Vær sentrert og fredfylt og kjærlig og alt vil utbalanseres igjen.
>
>
>
> Selve planeten opplever denne rekalibreringen, og vi kan alle føle det i klimaforandringene og justeringene. På den nordlige halvkule har det vært usedvanlig varmt mange steder, med vårblomster og blomstringer som dukket opp i desember og januar. Mens det har vært intense vinterstormer på Sletteområdene (the Plains) i USA, så har det ikke snødd i det hele tatt på Østsiden av kontinentet. Her på den sørlige halvkule opplever vi også klima fluktuasjoner. Selv om det er midt på sommeren og det vanligvis er ekstremt tørt og varmt her hvor jeg bor, er alt fremdeles grønt og for omtrent ti dager siden hadde vi en kaldfront og regn i flere dager. I dag var det også kjølig til kaldt, og før klokken var 20.00 var jeg så kald at jeg krøp til sengs med vinter pyjamas og et varmt teppe.
>
>
>
> Det finnes ingen tvil om at Jorden forandrer seg og at vi forandrer oss. Gradvis, og så nennsomt som mulig, fra dag til dag, uten store traumer eller naturkatastrofer. Det jeg finner forstyrrende akkurat nå, er at mange mennesker enda en gang går inn i frykt- og engstelses moduset til "Polskifte - Pole Shifts" og "katastrofe". Dette synes jeg er trist. Vi går inn i en ny utviklingsfase og jeg for min del ønsker ikke å sendes tilbake til "Start - Go", som synes å være det samme stedet hvor vi var i 2000. Så mye har forandret seg, så mye har skjedd, vær så snill å ikke tillate dere selv å bli dratt tilbake inn i "katastrofe" modus, ellers vil alt oppstigningsarbeidet i de siste seks årene være tapt og menneskene vil fortsette å sitte "fast" og holdes tilbake i sin utvikling. Dette må ganske visst være den åndelige avgjørende prøven, og hvis den vekker frykt og engstelse, da handler det ikke om Kjærlighet og det handler ikke om vår videre utvikling. Det er tid for å ta et stort skritt fremover. ikke bakover!
>
>
>
> Og til slutt, en av "årsakene" til de elektromagnetiske forstyrrelsene vi føler, bortsett fra Solar bølgene, kan være tilstedeværelsen av Kometen McNaught, etter hvert som den passerer Jordens nærhet ganske nært Solen. Dette bildet viser hvor nære Kometen er, og synlig for det blotte øyet på noen steder. Dette bildet er hentet fra www.spaceweather.com siden.
>
>
>
> © 2007-8 Celia Fenn and Starchild Global
> This work is licensed under a Creative Commons License.
>
> You are free to copy, distribute, display, and perform the work under the following conditions: You must give the author credit, you may not use this for commercial purposes, and you may not alter, transform or build upon this work. For any reuse or distribution, you must make clear to others the license terms of this work. Any of these conditions can be waived if you get permission from the copyright holder. Any other purpose of use must be granted permission by author.
>
> Kilde: http://www.starchildglobal.com/starchil ... n2007.html
> Oversatt av Solfrid