Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
AdsBot [Google]
Jeg fikk denne mailen i dag, som kan være av interesse for deg som ønsker å hjelpe fattige bønder i Peru til å få et livsgrunnlag.
Les mer om prosjektet her: www.alpacanorway-andes.com

Vil du være vår støttespiller?
Jeg, Solveig Olin Becher er initiativtaker for en nystartet frivillige hjelpeorganisasjonen ved navn Alpaca Norway-Andes. Målet vårt er å bekjempe fattigdom i Andesfjellene i Peru ved å hjelpe alpakkabøndene til å styrke deres livsgrunnlag. I Peru er de klare til å avvikle kurs i april. Vi trenger penger for å gi bøndene det kurset de må ha for å være med i Alpaca Norway-Andes prosjektet og det starter altså i april. I april reiser vi til Peru og håper da at vi har med nok penger så kurset kan avvikles. Vår henvendelse gjelder om mulig, kanskje du vil støtte på en eller annen måte. I form av å bli en fast giver, gi et lite bidrag eller hjelpe til for eksempel med og gjøre oss kjent, spre brosjyre, være bøssebærer når det blir aktuelt, ta noen telefoner med formål å skaffe sponsorer. Spørre der du arbeider om de vil være med å bidra på et vis og for øvrig bruke ditt nettverk så organisasjonen blir kjent, slik at målet blir nådd. Du kan få flere opplysninger om prosjektet på www.alpacanorway-andes.com.
Anonymous
Takk for tips. Jeg har tenkt å bidra noe når jeg får lønning i slutten av Januar. Da blir det noe penger til Indiansk Støtteforening og dette prosjektet! :eusa_clap: :eusa_dance: