Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
ja dette var intresant,
jeg bor ikke langt dærfra, skal få arangert et møte dær å se på enegiene og hva jeg får inn hos steinen.
skal gi raport om det som skulle komme ut av dette .
men ut av bildet som er på sonen og det jeg fikk inn er at det er en stor kraft som er dær.
ha en fin uke alle på sonen .
lys å kjærlighet til dere alle
:wub:  :wub:  :wub:
GjenopprettetMedlem
Ja!!
Dette håper jeg du vil gi oss rapport om!
Kanskje du bør ta med et offer?
Anonymous
ja det håp æ på å.
sente et pm til ailo, for å få snakket med han men det kom ikke noe svar.
men hørte at han va på leit etter steinen han også
::)
Anonymous
har nå lokalisert hvor steinen er
så snart kommer det bilda og hva som skjedde dær
ha en fin dag alle
:eusa_dance:
:eusa_dance:
Sensis [Crawler]
Hei.

Jeg vet og har alltid visst hvor steinen er jeg... nå vet du også Oakmann. Lykke til med arbeidet med den. 

Vi kan alle sende den en god tanke, kanskje koble oss på den og på energien som steinen stråler...jeg kjenner den godt.

Den stråler en høy, ren energi, fordøyer det som er dårlig og retter ut floker som menneskene skaper.

Hvis du som leser dette også vil jobbe med den er det best å glemme reaksjonene som ble skapt av den historien. Da er steinen der med en gang, klar og god.

ag
Anonymous
ja ailo
dit går æ uten det som har vært,
åpent hjerte og sinn, og jeg vil legge frem bønner for dere alle dær.
i lys ,kjærlighet, og harmoni til dere
:eusa_pray:  :eusa_pray:  :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
Slik jeg forstår det,har ikke seidesteinen fra avisartikkelen vært ukjent for enkelte her inne?
Kan det rett og slett vere at mannen som eide huset,flyttet steinen fra et opprinnelig sted og murte den fast i kjelleren,slik at den forsatt kunne ha sin funksjon og kraft i behold?
I stedet for å bli dumpet el. støve ned på et museum et sted?
Bra redningsaksjon i såfall...
Hadde seidesteinen en slags totemfunksjon også???? ;)
SEO Crawler
det med kraft i steiner og spesielt hellige seidesteiner er utrolig fascinerende.

å lære direkte fra naturen...  jeg opplevde et par slike steiner i høst, og føler rett som det er at jeg kan fornemme eller koble meg på essensen fra dem...(andre ganger er det mer sånn at jeg jobber med saken.. :icon_lol:)

den gamle tradisjonen med å holde steiner hellig er ikke tåpelig overtro, tvert imot, det er den dypeste visdom
Anonymous
reis bort etter mye jobbing men har avtale rundt 25 februar,
steinen sår i nord og det er et kors i veggen til øst,
men de som har sett dette sa også i sør å vest var det noe men kunne ikke si hva det var,
spennende,
pga omstendigheter vil de som bor dær få den flyttet og det er på gang en dialog m sørsamisk senter i snåsa.
ha en fin kveld