Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Siden dere snille sjeler her inne har fulgt meg hele veien i min prosess, så har jeg så lyst til å skrive her også når det er noe positivt som skjer. Jeg ringte på et hus som sto i avisa i går, og det var egentlig meningen at jeg skulle se på det i morgen. Men i dag litt før tolv ringte han og lurte på om jeg kunne komme og se på det i dag i stedet for, hvis det passet. Ingenting passer meg vel bedre enn at det skjer litt fortgang i sakene...
Jo da, huset er bygd på 80-tallet, men er nyrenovert og isolert. Tre soverom, noe som i grunnen passer meg utmerket. (Hmmm, behandlingsrom sånn etter hvert?) Og ligger ikke så veldig langt unna en sandstrand. Det var gode muligheter for internett (så dere blir ikke kvitt meg her inne

), parabolanlegg som det bare var å få tak i kort til med mer. Til en pris som egentlig ikke er noe å si på. Så nå får jeg bare krysse fingrene for at dette er huset for oss, at jeg og jentungen endelig får oss tak over hodet. Kommer til å legge ut bilder etter hvert hvis vi får det.. Men jeg krysser fingre, tær og alt som er
Merker godt at jeg har fått hjelp i det siste, at det er mange som har bidratt med healing til situasjonen, og ikke minst å få meg til å holde hodet kaldt oppi dette. Vet godt at uten den hjelpen jeg nå har fått, hadde jeg kanskje ikke klart dette her, så jeg vil rette en stor takk til ALLE sammen her inne som har vært med meg og bidratt til at jeg nå står på terskelen til mitt nye liv. Ingen nevnt, ingen glemt
Sier som jeg har hatt for vane å si i det siste at dette er den første dagen i resten av mitt liv, nå kan ting bare gå bedre. Så får en bare åpne seg opp mest mulig for det nye som nå skal skje i livet, åpne opp for kjærligheten.
Varme tanker til alle fra Laila

GjenopprettetMedlem

....Åhhhh, det var godt å høre .....skal krysse alt som krysses kan, å ønsker dere all lykke fremover....

W3 [Sitesearch]
Solen skinner i innlegget ditt

GjenopprettetMedlem
Nå kan jeg bare med glede meddele at vi fikk huset!!!!!!!!!!!!!!! Skal skive kontrakt på fredag, så da blir det innflytting forhåpentligvis i løpet av helga. Så nå er jeg glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous
En jubel-dag...hvor er champagnen!?
Tro kan flytte fjell, heter det og det er godt å se at din sterke tro
hjelper deg framover.

Anonymous
Slik skal det være.
Gratulere med ny bolig!!! Også med strandlinje, da
GjenopprettetMedlem
Alt ordner seg for flotte jenter!
Gratulerer

Anonymous
Dette var jammen meg godt å høre. GRATULERER

Anonymous
ja det va fint å høre .
gratulere. så fredag bli en begynnelse på resten av ditt liv.
ønsk dæ alt gott.
snakkes den 8 mars

GjenopprettetMedlem
Kjempe bra, gratulerer såååå myyyye
Mitt hjerte gleder seg

GjenopprettetMedlem
En gledes tåre, et lettelses sukk. Takk,