Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle sammen, vil bare gjøre dere oppmerksom på at i dag så har jeg sett 15 st. online samtidig
KJEMPE GØY!!
Anonymous
Rekorden til Sjamansonen var 45 pålogget inkludert gjester. I dag ble den knust..52 pålogget!!

Voldsom engasjement på Sjamansonen i de siste månedene ja

Impressive!

GjenopprettetMedlem
I dag ble rekorden slått igjen, med 60!!!
Hurra for verdens beste sone!!!

GjenopprettetMedlem
Og jeg har listet ut hvorfor...
Før så viste lista de som hadde vært aktive de siste 15 minuttene, nå er tiden økt til 30 minutter. Skjedde kanskje under siste oppgradering..?
GjenopprettetMedlem
gjør hatten vid
gjør porten høy
mange er mogne for goy.

auu denne porten lar seg aldri åpne.

denne utløser stjerne-syn.

dette er oppvarmet melon-kvae

sånn er virkningen

lyset vekkes i triaden

lunken melon-kvae kan pælmes.

virkningen
GjenopprettetMedlem
Shyone,razzta,beer-exclaimer,play:idea? No Idea! play anyway:heymaysaynayhemaysayjay.shyone,razzta-beer-berusuhi.

Anonymous
og nå er rekorden slått med 73

GjenopprettetMedlem
Ja, det er det jeg har gjort, men jeg har bare regnet med medlemer

GjenopprettetMedlem
Det som jeg undres på, når jeg sitter her i natta aleine innlogget, hvem er de opptil 30 gjestene som er her samtidig? Hvorfor er de her? For å lese om mine nyresteiner?
Om så var, neppe! (Som en byoriginal i byen midt i Norge så treffende sa det, på midten av 1900-tallet.)
GjenopprettetMedlem
Sikkert mange som er bare nysgjerrige, på hva sjamanisme er, å som kanskje ikke føler seg klar for å regge seg...

Noen bruker kanskje også sonen som informasjonskilde. Er uansett gla for alle gjesten, de viser at det er økende interesse for sjamanisme, å de må mer en gjerne lese innlegga, hvis det kan vise til økt interesse og inspirasjon...
Jeg var faktisk en av de, som var innom å leste, men som ikke turte melde meg inn, fordi jeg følte jeg ikke hadde noe å bidra med. Men heldigvis så var det en her inne som fikk meg til å melde meg inn....å nok en stor takk til denne personen...
Jeg hadde ikke kommet meg dit jeg er i dag, uten denne hjelpen her inne.