Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
:redface: :redface: eh... bestemte meg for i går og slette kontoen. Har med at jeg ønsker å være anonym, er en slik person som trives i et hjørne, minst mulig bemerket  :icon_redface: Det gikk greit så lenge jeg slapp å vise ansikt her inne, kunne jo da skrive og herje så mye jeg ville, litt for mye enkelte ganger. Det er så.
Så i går sletta jeg kontoen, og gikk inn for og sjekke om jeg var blitt det. Jeg stod fortsatt innlogget som fønix, hm, og var ikke markert som gjest. Tenkte at det ble ordna med i dag, men er fortsatt ikke  blitt til gjest.
Jeg logget meg inn da her på nytt nå, og skal da klage til moderator, skrive pm  (stakkars Inger Lise).
Så ser jeg perle er inne på healingsonen og har skrevet noen ord der.  :wub:  hm så pokker heller.
Jeg lurte på om jeg skulle skifte navn til tullskjur, for det navnet passer så godt nå.  :redface:
Kanskje jeg bare skulle gi blaffen og fremstå som den jeg er, nesten fullt synlig  ::)
GjenopprettetMedlem
Jeg applauderer ditt forslag Fønix Tullskjur :eusa_clap:
Gi blanke f... og hopp i det :wub:
Anonymous
Vær den du er :) og gi pokker i vold hva andre tenker eller tror...

mvh marihøna
Anonymous
Fønix..hjelper det og slette kontoen din ??
For meg oppleves det som at  du ønsker og "rømme" fra et eller annet..

Hver gang  jeg får  slike tanker, så tenker jeg  på eventyret/regle  vi lærte på skolen.
Og mannen  ville  fra nissen flytte men reisen men reisen ville  nok lite nytte, for  høyt på vogn lasset satt nissen og lo..
Jeg tror vi  flytter i dag vi to... :exclaim:

Mye kan  man  flytte fra..mange kan  man slette bort... men ikke alt desverre :wub:
Setter  pris  på at både  Fønix og  tullsjura  blir her  på sonen..
Klem
*Skapheksa( som er kommet uta skapet for lenge siden..og jeg har ikke tenkt og gjemme  meg igjen)
Sensis [Crawler]
Klapp klapp lapp

a
Anonymous
Jøss så glad jeg er for at du er her! :wub:

Med fullt bilde eller nick- det samma det.

Til tullskjura fra kråkekjerringa med løøv.
GjenopprettetMedlem
"Fønix":

:redface: :redface: eh... bestemte meg for i går og slette kontoen. Har med at jeg ønsker å være anonym, er en slik person som trives i et hjørne, minst mulig bemerket 
Kanskje jeg bare skulle gi blaffen og fremstå som den jeg er, nesten fullt synlig  ::)

Du kan jo fortsatt være anonym om du vil, sitte der i et hjørne av en krok. Det kan være skremmende for mange å måtte vise seg frem,
eller stå opp og si;

Hei, her er jeg!

Hva vil skje?
vil noen se ned på meg?
vil noen ønske meg tilbake til min krok?
vil noen i det heletatt lege merke til meg?

Eller kanskje noen faktisk vil si hei tilbake,
og vil leke med meg?

Du er utstyrt med fri vilje, og du velger selv hva du vil gjøre.
Så det er opp til deg selv, om du vil bli sittende i din krok/ hjørne.
Eller om du vil ut i verden og leke, danse og ha det artig.

Lykk til med ditt valg :wub:

Måtte du føle at ditt valg er det rette for deg  :wub:

Men du må hvite at du fortsatt er ønsket av mange her på sonen,
til å delta og leke med oss  :eusa_dance:

Men det må være ditt valg  :wub:

Samin  :wub:
Nutch/CVS [Bot]
Jeg vet for mye om deg nå for at jeg kan glemme deg.
Klem
Gåååja
Anonymous
Du har nok rett samin, skal ta de ordene til meg  :wub:
klem tilbake Gåååja  :wub: