Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
For noen år tilbake hadde jeg en periode  i livet mitt som bare var svart, svart,svart. Jeg følte at jeg var fanget  i en tunnel uten åpning. Da, helt tilfeldig fant jeg en kassett på en bensinstasjon på billigsalg.( pussig).Jeg kjøpte den og hjemme satt jeg den i spilleren. Det var litt av hvert- musikk på kassetten, men så lyttet jeg  dypere til en sang.Lyttet til teksten. Måtte spole tilbake og spille sangen om igjen. Om igjen, og igjen...Slikt holdt jeg på  en lang tid. Hver gang jeg spilte sangen kjente jeg kraften som fylte meg og etter hvert klarte jeg tenke klarere,og til slutt fant jeg åpningen  i den berømte tunnelen.
Jeg sto over krisen i mitt liv, takket være sangen jeg spilte om og om igjen...
Så jeg tror musikken, tonene, og selve teksten i sangene kan være med å åpne nye tankemønstrer og nye veier ut av mørket. Eller tar jeg feil?

ps. ville gjerne takket han som skrev,komponerte og sang sangen, for denne sangen reddet meg tilbake...

:wub:
Anonymous
Ja det er flott, det er vakkert og det tror jeg på. Musikken har hjulpet meg i mang en tung stund. :wub:
Anonymous
Dans  og  musikk  gir glede....
Glede  gir  kraft  :w00t:

*Skapheksa *
GjenopprettetMedlem
Ååå...det her har jeg også kjent mye på. Har mange ganger sagt at hadde det ikke vært for musikken så hadde jeg ikke levd og jeg vet at jeg hadde vært en annen. Den har vært en stor og viktig del i livet. Når lydkunstnere virkelig får uttrykt sjela så vekker det ting i oss. Det sies jo at musikk er sjelens språk.

Jeg har endelig som godt voksen også begynt å utrykke meg gjennom musikk....det har lært meg flere ting om meg selv og på en måte hjulpet meg å utrykke meg bedre.

Sier som ABBA......thank you for the music  :respect:

UlveMor
GjenopprettetMedlem
Marihøna spurte:
Kan en hente kraften av musikk?

Svaret er JA. Musikk bygger livsglede og livsenergi. Så det som UlveMor sier:
Har mange ganger sagt at hadde det ikke vært for musikken så hadde jeg ikke levd og jeg vet at jeg hadde vært en annen.

Så til dere alle; bruk musikk, sett på høy musikk gjerne når man er alene hjemme.
Dans og utfolld dere helt hemningsløst til musikken, bli din egen natarja i din cosmic dance.
Den vil gjøre dere godt..

:eusa_dance:  :eusa_dance:  :eusa_dance:  :eusa_dance:  :eusa_dance:  :eusa_dance: