Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Var hos min relativt nye fastlege i dag. Han spurte bl.a. om jeg har fått noe oppfølgning etter alt jeg har gjennomgått… 
Da svarte jeg nei, det hadde jeg ikke….men ehh… Ikke le av meg nå…
-Jeg oppsøkte et alternativt miljø… som utfører sjamanisme….hvor jeg har fått masse hjelp.
Se der ja… sier han, han lo ikke! Så flott! Er åpen for sånt jeg, skjønner du… Så smilte han lurt….

For øvrig er nå alle prøver avsluttet! Ingen tegn på spredning…… og sjansen for å få det tilbake er under 1%. JIPPI!!!
( Kan ikke nekte for at det har ligget og tæret.) Så nå vil jeg leve som om hver dag er den første…
Jeg formelig danset hjem.. selv om det var litt trangt i bilsetet... hehe

På venteværelse fant jeg et ”Illustrert Vitenskap” hvor jeg rakk lese at nå har forskerne funnet ut hvor ”sjelen” sitter…;
I hjernebarken rett bak øynene…. Som om det var noe nytt….? He he….

Varm klem til dere alle her inne!  :wub:
GjenopprettetMedlem
...slik er desverre ikke min fastlege. Det er også grunnen til at jeg aldri går til ham :moreevil: :exclaim:
...flott at du er blitt bra igjen sjelevenn  :eusa_clap: :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Så flott Sjele :wub:
kjempeglad på dine vegne :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Takk skal dere ha!  :biggrin:
Anonymous
Flott Sjelevenn..    :eusa_clap:
Ette det du har  vært gjennom..  og får slike positive besjeder, gir ettertanker og setter  livet i perspektiv..
Jeg lever  sjelden  på det som har  vært..
Jeg lever  ikke  på det som skal komme..
Men og leve i  nuet..  gir den  største utfordringene  og de beste opplevelsene :w00t:
Anonymous
Jippiiii, dette var en god nyhet  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Sånn fastlege vil jeg å ha  8)

Neida,, jeg er fornøyd med fastlegen min jeg  ;)    ..ikke noe å bekymre seg for!!
Anonymous
Så godt å høre, Sjelevenn, er glad på dine vegne! :wub:
Anonymous
Det var gledelige nyheter! :icon_biggrin: Jeg er glad på dine vegne. Også med fastlegen din! :eusa_clap: :eusa_dance:
Anonymous
Godt å høre at alt er bra,ble glad :)...kjempeglad
AdsBot [Google]
Åhh, det gleder meg stort Sjelevenn! Jeg vet hvordan den andre fasen kan være, til tider.
GjenopprettetMedlem
Så flott at du er frisk og rask, Sjelevenn  :wub: :wub:

Godt å høre at det finnes sånne leger også  :w00t:
Anonymous
Det er flott at det finnes leger som er åpne for sjamanisme o.l.  :respect:
Men personlig så vet jeg ikke om min fastlege er åpen for noe slikt - fordi jeg har enda ikke møtt han.... :P :w00t: :lol: :biggrin: :badgrin: :icon_lol:
GjenopprettetMedlem
Min fastlege har faktisk vært på kurs hos Ailo! Så det hender vi glemmer å snakke om meg - ender bare opp med samisk kultur, meditasjon og sjamanisme!

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Min fastlege har faktisk vært på kurs hos Ailo!  :w00t:

Må være en enestående lege, Stridshjelp! Hvor finns han???

Takk for alle søte hilsner!  :wub:
GjenopprettetMedlem
"Sjelevenn":

Min fastlege har faktisk vært på kurs hos Ailo!  :w00t:

Må være en enestående lege, Stridshjelp! Hvor finns han???

Takk for alle søte hilsner!  :wub:

Han finner du i Nordens Paris - Tromsø!

Mvh Stridshjelp
Anonymous
Jeg er glad på dine vegne!  :wub:
og vil gjerne si deg at du er en stor ressurs på disse sidene, dine kommentarer er ofte både humoristiske, kloke, har godt innhold og god jording.  :eusa_clap:
Det er fint å lese for en som stort sett surfer innom!
Klem fra Siv.  ;)
GjenopprettetMedlem
Jeg gleder meg på dine vegne, vakre Sjel....  ;)
klem fra kariw

p.s. håper Ailo får flere leger på kurs ....
Anonymous
Legens opplysthet er for meg helt sekundært. Ihvertfall i denne forbindelse.  DET JEG VIL SI ER AT DETTE VAR DA MEGET, MEGET GODE NYHETER. DANSER MED DEG SJELEVENN :eusa_dance:.
GjenopprettetMedlem
Takk, så søte dere er... alle sammen!

Og du siv..., (har ikke lært deg å kjenne ennå...)
Dette er noe av det herligste noen har sagt meg på lenge..... Du vet å glede!  :wub:

Ja... Send de fastgrodde fastlegene til kurs hos Ailo!!!  :w00t: