Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Sensis [Crawler]
Trumman fyller 33 i dag...gratulere fra

ailo
W3 [Sitesearch]
Gratulerer svorsken  :eusa_dance:
Anonymous
Grattis med dagen, trumman  :beer:

marihøna
GjenopprettetMedlem
Grattis!!

Gunilla
Anonymous
Gratulerer med dagen!  :eusa_clap:

33...3 er et sterkt tall og 3+3 gir 6 som også er et sterkt tall...en sterk alder!  :respect:
GjenopprettetMedlem
Grattis på fødelsesdagen!  :biggrin:

Din Fødselsdag er den  13.

Tallet avslører .......
at du har et ganske stort artistisk talent som søker etter å få komme til uttrykk på en jordnær og praktisk måte. Du jobber med stor presisjon og er svært målbevisst.  Du har stor glede av å være i naturen.

Du er den fødte organisator og sjef, og har øye for detaljer. Du har en enorm arbeidskapasitet, du kan jobbe hardt, lenge og konsentrert. Du gjør din jobb svært presist. Du må passe på så du ikke overdriver dette og glemmer å nyte livet på andre måter. Så lenge du tar godt vare på deg selv har du en utmerket konsentrasjon.  
Ironisk nok kan du føle at du har til gode å finne jobben du virkelig vil like – eller å gjøre det du var ment å være. Du kan ha følelsen av at talentene dine ligger så dypt begravet i deg at du ikke helt får tak i dem. Dette kan føre til at du prøver ut mange forskjellige yrker – men sitter igjen med en følelse av at du ikke har funnet ditt sted. Utfordringen for deg er å gjøre det beste ut av det du gjør i øyeblikket. Du må perfeksjonere det du holder på med, slik at det får en høy artistisk standard. Universet vil alltid guide deg. Du må utvikle tro på deg selv og det du holder på med.

Sakset fra  numerologi.no
Anonymous
Ja,ja Sjelevenn alt du finner fram av informasjon.. Men nu må det tilføyes at du har helt glemt å nevne sjarm i ditt innlegg. Dette er nesten en utilgivelig forglemmelse. (Men man har da hørt at noen og enhver kan bli litt virrete av nærkontakt med skorpioner, og dermed er du selvsagt tilgitt).

Slik er saken: Enhver som har sin 33-års fødseldag i dag er sjarmklumper av helt uante himmelske dimensjoner. Dette er et ugjendrivelig faktum. Argumentet kan underbygges helt vitenskaplig ved å vise til at Robbie Williams har sin 33-års bursdag i dag. Bare som et lite eksempel, for eksempel.

Gratulerer med dagen Sjarm-Trumman (og med å bli far, forresten!).
Anonymous
Du får också här, en liten födelsedagshälsning från mig idag:

GRATTIS!   :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
(Akk.. hvordan kunne jeg glemme sjarmen! Håper dette oppveier min distrehet...)
Mestertallet 33
I år vil du blomstre, sjarmtrollet!  :w00t:

Tallet 33 gir spirituell/åndelig veiledning til verden og er det mest innflytelsesrike av alle tall. Tallet representerer Mester Læreren/ Healeren.Tallet 33 kombinerer energien  i tallene 11 og 22, og fører potensialet i disse tallene til et nytt nivå. I  full blomst vil man påvirket av tallet 33 mangle alle egoistiske og personlige ambisjoner, og fokuserer i stedet all energi mot den spirituelle vekstprosessen til menneskeheten. Det som gjør tallet så imponerende, er den oppriktige oppofrelsen og hengivelsen. Påvirket av tallet vil man være svært bestemt på at man først må ha større forståelse og visdom, før man begynner å "preke" til andre. Tallet 33 i full blomst er svært sjeldent. Man blir en svært givende person, men gavene man gir er ikke av den materiell art. Gavene som blir gitt er kunnskap, tro, hederlighet, visdom og kjærlighet.

( Ja Nny... det var nærkontakt av 6. grad...  :P  Sukk... Og har ikke vært meg selv siden...  :o  Litt av et kraftdyr... Phuuuh...)
Anonymous
Gratulerer med dagen trumman  :icon_biggrin:
psbot [Picsearch]
Gratulere Trumman, med bursdag, og med lille Oskar.  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Grattis Trumman med dagen og Oscar  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Hei og gratulere med dagen :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Grattis med dagen og med lille Oscar, Trumman  :eusa_clap: :eusa_dance:  :wub:
FAST Enterprise [Crawler]
Gratulerer med dagen.
Kristine :wub:
GjenopprettetMedlem
...stiller meg i rekken av gratulanter. Måtte bursdagen din bli magisk  :P
Anonymous
GRATULERER MED DAGEN! :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Løfter på hatten  :) Og av mangel på tromme banker jeg respekfullt på tastaturet...

Gratulerer til hele familien  :wub:
📎 46_polarroser.jpg
AdsBot [Google]
Grattis fra meg også!
Tenkte jeg skulle skrive
noe veldig pent om vannmenn,
men lar det være..
GjenopprettetMedlem

G  R  A  T  U  L  E  R  E  R    M  E  D     D  A  G  E  N        T   R   U   M   M   A  N  ! :eusa_clap: :respect: :beer: :wub:
SEO Crawler
gra
tul
erer

m/
dag1

!

:respect:
Anonymous
grattis!
GjenopprettetMedlem
Gratulerer:-)
GjenopprettetMedlem
gratulerer!! :respect:
Anonymous
Gratulerer med gårsdagen, trumman! Og med bäbisens ankomst!
De beste ønsker for fremtiden

fra Sonja