Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hva med denne videoen da?
Den må vel få dere til å smile? (Kanskje med en liten tåre eller to i øyekroken...)  :wub:

http://www.youtube.com/watch?v=vr3x_RRJdd4
GjenopprettetMedlem
Storartet!!! La oss gjøre det samme!!! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :innocent2: :innocent2: :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Den gjorde meg glad  :w00t:

Som Dimi sier, la oss alle gjøre det samme. For det er utrolig hvor mye glede og hjertevarme det kan være bare i en klem fra en totalt fremmed...særlig i vårt samfunn der mange er ensomme og alene og kanskje ikke har noen å klemme på/med.

Takk Alaika  :wub: :wub: :wub: :wub:
GjenopprettetMedlem
Utenfor en Carlings butikk sto det på ett skilt en gang: "Halv pris på gensere og gratis klem"
Benyttet meg av det siste tilbudet, og morsom var det.
SEO Crawler
det kan va tykjegodt me klem til tider.  :wub:

ja, nesten allways, mein eg å tru at eg mein  :eusa_doh:

:respect:
GjenopprettetMedlem
veldig bra ,så enkelt kan det gjøres. Kjærligheten overvinner alt      :wub:
Anonymous
Touching, yes.

Og jeg fikk hakaslepp, siden mannen med skiltet var til forveksling lik eksmannen min, til og med i kroppsspråket. Han og liker å berøre folk. Takk for denne filmklippen som blir lagret.
GjenopprettetMedlem
HERLIG!  :eusa_dance:
Tenk å gjøre dette på Karl Johan!  ( Da blir jeg vel bura inn...)
Norrmenn har desverre vanskeligheter med å berøre hverandre... selv de som kjenner hverandre.
Anonymous
Min trege maskin lot meg ikke få se denne filmen. Men klemming er bra iallefall. :wub:
Spesielt de uventa og spontane - ahhh! :w00t: :wub:
Anonymous
Kjenner på god greie :wub: Hadde ett forsøk for en måned side bare å møte blikket til folk i byen for å smile til dem og prøve å gi litt kjærlighet på den måten. Sjelden har jeg sett folk bli så opptatt av bakken eller himmelen som da. I løpet av en times tid tror jeg det var en eller to som, møtte blikket mitt og smilte tilbake. Var en ganske kul opplevelse egentlig :) Løv :wub:
AdsBot [Google]
Peace & Love :wub:
GjenopprettetMedlem
Du fikk vaffal meg til å sippe litt her nå på morran.....hællemåne å fin video. Inspirerende te benet... :wub:
GjenopprettetMedlem
All the love i have is in my mind!
                                      -the verve. :wub:
W3 [Sitesearch]
Orginalt  :wub:
GjenopprettetMedlem
Ikksant!?

-The free hug campaign- har fått enorm oppmerksomhet i hele verden. Og inspirert mange til å gjøre det samme.  :eusa_dance:

Det er så deilig å se at ikke alt bare er negativt her i verden, og at mennesker også kan bry seg om hverandre og vise omtanke til og med ovenfor mennesker de ikke kjenner.

Stoooor klem til dere alle!  :wub:
Ha en flott dag!