Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hva med denne videoen da?
Den må vel få dere til å smile? (Kanskje med en liten tåre eller to i øyekroken...)
http://www.youtube.com/watch?v=vr3x_RRJdd4GjenopprettetMedlem
Den gjorde meg glad
Som Dimi sier, la oss alle gjøre det samme. For det er utrolig hvor mye glede og hjertevarme det kan være bare i en klem fra en totalt fremmed...særlig i vårt samfunn der mange er ensomme og alene og kanskje ikke har noen å klemme på/med.
Takk Alaika

GjenopprettetMedlem
Utenfor en Carlings butikk sto det på ett skilt en gang: "Halv pris på gensere og gratis klem"
Benyttet meg av det siste tilbudet, og morsom var det.
SEO Crawler
det kan va tykjegodt me klem til tider.
ja, nesten allways, mein eg å tru at eg mein

GjenopprettetMedlem
veldig bra ,så enkelt kan det gjøres. Kjærligheten overvinner alt

Anonymous
Touching, yes.
Og jeg fikk hakaslepp, siden mannen med skiltet var til forveksling lik eksmannen min, til og med i kroppsspråket. Han og liker å berøre folk. Takk for denne filmklippen som blir lagret.
GjenopprettetMedlem
HERLIG!

Tenk å gjøre dette på Karl Johan! ( Da blir jeg vel bura inn...)
Norrmenn har desverre vanskeligheter med å berøre hverandre... selv de som kjenner hverandre.
Anonymous
Min trege maskin lot meg ikke få se denne filmen. Men klemming er bra iallefall.

Spesielt de uventa og spontane - ahhh!

Anonymous
Kjenner på god greie

Hadde ett forsøk for en måned side bare å møte blikket til folk i byen for å smile til dem og prøve å gi litt kjærlighet på den måten. Sjelden har jeg sett folk bli så opptatt av bakken eller himmelen som da. I løpet av en times tid tror jeg det var en eller to som, møtte blikket mitt og smilte tilbake. Var en ganske kul opplevelse egentlig

Løv

GjenopprettetMedlem
Du fikk vaffal meg til å sippe litt her nå på morran.....hællemåne å fin video. Inspirerende te benet...

GjenopprettetMedlem
All the love i have is in my mind!
-the verve.

GjenopprettetMedlem
Ikksant!?
-The free hug campaign- har fått enorm oppmerksomhet i hele verden. Og inspirert mange til å gjøre det samme.
Det er så deilig å se at ikke alt bare er negativt her i verden, og at mennesker også kan bry seg om hverandre og vise omtanke til og med ovenfor mennesker de ikke kjenner.
Stoooor klem til dere alle!

Ha en flott dag!