Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei.
Vil bare videreformidle denne mailen jeg fikk. Synes det er en bra greie for å hindre unødvendig hogst av trær.

Hei dere

Hvis dere ikke bruker telefonkatalogen (papirutgavene) oppfordres dere
herved til å reservere dere mot å få den. Jeg har veddet med
markedsdirektøren i Eniro om at de får flere avbestillinger i disse
dager enn de siste fem årene til sammen! Jeg vil oppfordre alle som
ikke bruker telefonkatalogene til å være med å begrense sløseriet med
resurser. Hver år sendet det ut 9,2 millioner kg kataloger! 9 av 10
bruker de ikke! De aller aller fleste bruker bare katalogene på nettet
og kaster papirkatalogene hvert år med plasten rundt..
Naturvernforbundet og Grønn Hverdag foreslår at Eniro heller sender en
katalog adressert i posten til de som bruker de og ønsker å ha de.

Send linken til alle i nettverket deres så er det glimrende!

https://login.gulesider.no/mypage/flow. ... vationFlow

Eller ring 815 44 448

Ellers håper jeg alle har det bra og koser seg i vinterlandet :o)
GjenopprettetMedlem
Den ligger her allerede.... men bare bra med en reprise....  sikkert ikke alle som har sett den...
GjenopprettetMedlem
:respect: :wub:
GjenopprettetMedlem
...i tillegg til å kutte ut telefonkatalogen kan man sikkert kutte ned på avis, blad og bokkjøp også (huff...den siste er ikke enkel)...så hvilket berg vi fikk med papir ved å f.eks.holde avisen Bergens Tidende. Full av ekstrabilag og reklame i tillegg til avisen. Dessuten står det masse uinteressant i avisa også og hvis man har internett (som de fleste på sjamansonen har) er jo faktisk nyhetene blitt litt gamle før de når postkassen... :w00t:
Anonymous
"Geronimo":

...i tillegg til å kutte ut telefonkatalogen kan man sikkert kutte ned på avis, blad og bokkjøp også (huff...den siste er ikke enkel)...så hvilket berg vi fikk med papir ved å f.eks.holde avisen Bergens Tidende. Full av ekstrabilag og reklame i tillegg til avisen. Dessuten står det masse uinteressant i avisa også og hvis man har internett (som de fleste på sjamansonen har) er jo faktisk nyhetene blitt litt gamle før de når postkassen... :w00t:

Å kutte ut på blader,telefonkatalogen og aviser går veldig greit for min del - men BØKER!!! :surprised: Nei, det går ikke for en bokorm som meg - bokormen må da få lov til å leve videre.  :w00t: 8)