Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Sensis [Crawler]
Se denne tråden fra healingsonen:
-- « 1 2 3 4 » brukernavn 51 1275 Nyeste innlegg 03-02-2007, 23:35:18
Brukernavn la ut ønske om healing i tråden : Hjelp-healing-fort.
Brukernavn slettet dette ønsket, samt overskriften på tråden.
Inger Lisa la overskriften inn igjen. Hun gjorde det så at folk som deltok i tråden lettere skulle finne tilbake til sine innlegg. Tross alt var det ganske mange som svarte på brukernavns bønn. Tråden fikk alt i alt 51 innlegg..
Nå har brukernavn igjen slettet tittelen.
Alle som slår opp denne hodeløse tråden finner overskriften, så den er der for alle å lese som overskrift på de innleggene som følger.
Det å slette den overskriften anonymiserer ikke personen i det hele tatt. Etter min mening gjør denne slettingen bare at de som brukte tid og energi og bidro til healing for brukernavn får det vanskeligere med å finne tilbake til sitt bidrag, om de vil det.
Hvorfor gjør du det, brukernavn?
Hva syns dere som besvarte healingønsket og gav han/henne hjelp om dette?
Og dere andre?
Ailo Gaup
GjenopprettetMedlem
Det er egentleg sørgeleg,men sant. Eg har ingen patent på orda/meiningane hennar.
psbot [Picsearch]
La det være som det e..... livet går vel videre uten brukernavn sine innlegg.
Det e så utrolig mye annet bra her inne. Hvorfor henge seg opp i disse bagatellene.
Slipp dette, å gå videre, e nu min mening.
GjenopprettetMedlem
"ædni":
Det e så utrolig mye annet bra her inne. Hvorfor henge seg opp i disse bagatellene.
Jada, Ædni, livet går videre
Men poenget her er at tråder som fremdeles er der blir "uidentifiserbare" hvis titlene er borte. Og dette er noe som kan skje flere ganger. Jeg har nevnt det før...tenk om flere av de med 1000+ innlegg og høy trådstarterprosent plutselig fjerner det meste av det de har skrevet...inklusive titler på tråder.
Bittelitt ordnung hadde vært ok, selv om dette er et "vilt" forum

GjenopprettetMedlem
"ædni":
Slutter meg til ædni.
SEO Crawler
apropos ordnung: ka med å stille klokka?
her sett vi heilt knekt, nån av oss, etter a4-krav og døgnrytmer, og så prøve dokk å lure på oss den der "vintertia" fortsatt....
nei nei nei
ellers så tror eg som masha at brukernavn ikkje har tenkt å melde seg ut, men falt for fristelsen å redigere sin fortid...jajaja, muligheten va der, litt kjedelig for andre kanskje, men eg syns no heller at brukernavn ska lære seg å gi litt faen, "it`s only life" som en sa her. så eg e vel for det meste enig med ædni (men så e eg heller ikkje direkte råka av vår venn brukernavns herjinger

)
torstein
GjenopprettetMedlem
Jepp... Henger meg på Ædni sin uttalelse....
Gjort er gjort.... La fortid være fortid...
Hvorfor ikke sette opp en slags avtale når man melder seg som medlem her...? Men diverse retningslinjer dere ønsker,
en krysse av knapp...Og overholder man ikke dette.. får man en advarsel...?
Og at det ikke går ann å redigere etter en viss tid?
La oss heller bruke tiden på noe givende og produktivt... Skape innholdsrike, interessante nye innlegg i en god ånd...

Sensis [Crawler]
Klokka skal stilles. Det er KEHelle som gjør sånt for oss, og han vil innføre sommertiden en uke seinere her på sonen.
a
SEO Crawler
KEH, vaktmesteren, smetter rundt og fikser ting mens livets gåter forsøkes løst av en gjeng amatører..

(det sier seg vel selv at hvis vi ikke var det ville vi ikke gitt oss i kast med den slags

)
Det er godt, og det er fint. Eller kanskje e undertegnede litt rablete av inhumane a-menneskerytmer...
det er igrunn godt det og.
sola skinn, livet e et haikudikt
Anonymous
Personlig gidder jeg ikke bruke energi på Brukernavns gjøren og laden med sine innlegg.
Hvis hun føler behov for å beskytte seg, så må hun da gjøre det.
Hun er en enkelt en. Det er vel ikke snakk om at andre skal følge hennes eksempel.
En klargjøring angående å slette emner, hoder, tråder hadde vært nok.
Dette er en laaaang gjesp.

Nutch/CVS [Bot]
"ailo":
Nå har brukernavn igjen slettet tittelen.
Hva syns dere som besvarte healingønsket og gav han/henne hjelp om dette?
Kanskje å bli gjennomsiktig er en av fargeriks farger?
Kanskje den sanne fargen?
Gåååja
Anonymous
Nei, nå skal vi ikke ta den helt ut her inne...hva?
Nå begynner dette å gå litt over både grenser og bredder og streker og gud vet.
Det er en ny strålende, vakker dag.
La oss for all del starte den med blanke ark
og gjøre den fargerik (beklager, fargerik, håper det er ok!?)!
Ååå,...hva hadde nå fargerik med dette å gjøre?

GjenopprettetMedlem
Gåååja
litt slik tenkte jeg, da jeg besluttet å slette. Noen ganger føler jeg at jeg brauter så mye med egne evner og talenter. Og jeg ser at jeg får venner og fiender av det. Og alle vil mene noe. Da tenker jeg at det ville være bedre å være helt stille.
Stillhet er sannhet
noen ganger
--
Anonymous
"Kira":
Nei, nå skal vi ikke ta den helt ut her inne...hva?
Nå begynner dette å gå litt over både grenser og bredder og streker og gud vet.
Det er en ny strålende, vakker dag.
Ja, det känns verkligen som det räcker nu. För Brukernavns skull.
Var och en av oss är bara en människa och här är hela ulveflokken efter en?
Gjort är gjort! Och ingen vågar göra samma sak... någonsin

GjenopprettetMedlem
Oj oj oj, her skjer det saker og ting....fargerik og greier. Må nok lese flere 10 tals sider for å komme inn i det som har skjedd. Kira, helt greit..
Dette minner meg om fortsettelsen av Yssen versus Valla.
Jeg satt og skulle skrive referat av holdningsskapende arbeid og klassemiljø i et sterkt "forurenset" miljø. Se det humoristiske i de neste reglene.
1.Trygghet
2.Respekt
3.Toleranse
Individer er forskjellige. Noen er Gryndere innenfor sine fagfelter, noen elever, andre midt i mellom. Felles er vel at vi alle er voksne og har våre erfaringer innenfor sitt eget liv.
................
Sitat.....
Gåååja
Hva er dette Gåååja?
Neida, bare tuller.
............
Må prøve å finne sammenhengen her.
Anonymous
"Lie":
Kvar och en av oss är bara en människa och här är hela ulveflokken efter en?
Gjort är gjort! Och ingen vågar göra samma sak... någonsin

Føler bare behov for en liten nyansering. Hele ulveflokken? Ikke jeg nei. Les min kommentar rett ovenfor.
Jeg har ikke skjønt dette behovet for å bedømme og analysere hennes handlinger og person på bakgrunn av dette.
Anonymous
Hele ulveflokken?
Förlåt... ikke hela flocken nej.
(Förlåt betyr unnskyld)